Susannah Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Har hengeskap, noen hyller og skuffer til undertøy og sokker. Synes det blir så fort rotete, spesielt i undertøys - og sokkeskuffen. Har du noen gode tips for å holde orden?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har to plastkurver i de skuffene jeg har småting i.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Har hengeskap, noen hyller og skuffer til undertøy og sokker. Synes det blir så fort rotete, spesielt i undertøys - og sokkeskuffen. Har du noen gode tips for å holde orden? ← Orden???
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Rydde og kaste det man ikke bruker. Hvis det fremdeles er rotete, har man for liten plass. Mitt tips er rydde og kaste det man ikke bruker. Hvis det fremdeles blir fort rotete, har man for liten plass. Anbefaler da anskaffelse av flere skuffer/kommode e.l. til sokker og undertøy.
smile Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har småskuffer til sånt, da blir det ikke så rotete.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 i hengeskap henger alt etter farge. Det funker greit. bh/topper, truser og sokker/strømper har hver sine skuffer. Det er alltid litt rot i skuffen med sokker/strømper ikke noe å gjøre med det
Arielle Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Har ikke så veldig mye orden på det Men har sokker, truser og bher i hver sine skuffer i en kommode, og en hylle for hver type plagg i skapet (en for gensre, en for bukser etc.) Men det er rotete likevel.
Gjest Tweek Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har sånne "kurver" fordi vi har helle masse oppbevarinhgsplass i skapet. Men jeg gidder aldri å brette klær, det var sånn mamma gjorde. Men jeg har en hylle for bukser/skjørt, en for gensere/topper og en for en for undertøy/bikine/sokker. Så en siste for jobbe klærne (jobb-tskjorte, bukse forkle) Syntes det er fin orden jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå