spinnvil Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Kan du anbefale noen flinke musikere til bryllupsfesten vår, som ikke koster en formue? Jeg vet ikke hvor jeg skal lete... Hvor mye må man egentlig regne med at levende musikk koster? Vi vil gjerne ha noe som svinger mer enn et enmannsorkester, men ikke i storbandklassen Da sprenges vel budsjettet tenker jeg...
Sun Mei Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Du kan jo få musikk fra 4.000,- og oppover. Hvor mye er du villig til å betale for musikk da og hva er det du er ute etter? Det er mange duoer i Trondheim og omegn som spiller i slike lag, men det er viktig at du vet hva du er ute etter.
spinnvil Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Har vel tenkt rundt 5-6 tusen. Vil gjerne ha litt liv, så at musikerne kan de gamle gode (80 talls kanskje?) er en fordel. Det er jo alltid moro med litt mimring
Sun Mei Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Har vel tenkt rundt 5-6 tusen. Vil gjerne ha litt liv, så at musikerne kan de gamle gode (80 talls kanskje?) er en fordel. Det er jo alltid moro med litt mimring ← I Byavisa feks. er det mange spillemenn som averterer. Du kan jo ta en ringerunde der.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Let på Krambua, der er det alltid musikere som sitter
animelona Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Kan du anbefale noen flinke musikere til bryllupsfesten vår, som ikke koster en formue? Jeg vet ikke hvor jeg skal lete... Hvor mye må man egentlig regne med at levende musikk koster? Vi vil gjerne ha noe som svinger mer enn et enmannsorkester, men ikke i storbandklassen Da sprenges vel budsjettet tenker jeg... ← Hvor i landet skal dere ha bryllupet? Kjenner noen i et band som tar fem tusen for en kveld og som spiller rock/pop fra 70-80-90-tallet. De holder til på sørlandet så du bør vel bo i nærheten der om det skal være aktuelt! Ups, så først nå at du søker etter noen i tronheim... Det blir nok litt langt unna for de! Endret 16. oktober 2006 av animelona
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Kan du anbefale noen flinke musikere til bryllupsfesten vår, som ikke koster en formue? Jeg vet ikke hvor jeg skal lete... Hvor mye må man egentlig regne med at levende musikk koster? Vi vil gjerne ha noe som svinger mer enn et enmannsorkester, men ikke i storbandklassen Da sprenges vel budsjettet tenker jeg... ← Gå på http://www.samfundet.no/informasjon/gjenger.php - under kunstneriske gjenger finner du flere som tar oppdrag. Vet ikke prisnivået, men det kan du jo sjekke:) Veldig mange flinke folk, ihvertfall!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #8 Skrevet 18. oktober 2006 Evt. kan du ringe til musikkkonservatoriet, kanskje...? Kan jo hende at noen av studentene der tar oppdrag. De er i alle fall flinke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå