Gå til innhold

Fleecedress uten "votter" som kan vrenges på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en liten i januar og fant i dag en nydelig fleecedress uten "votter" som kan vrenges på.

Men hvor praktisk er det egentlig uten denne vottedelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jet tok alltid bort vottedelen jeg. Dette finner du ut av, at der ikke er votter trenger i allefall ikke å stoppe deg. For er behovet der, så går det jo an å finne noen som passer til.

Skrevet

jeg har aldri vært helt fan av disse dressene med votter på. Syns det er mye bedre med gode votter som kan dras lenger ned på armen,og som festes med kliper

Skrevet

Enig med de over, kjøp noen løse votter som kan festes med klype eller de med tråp imellom.

Går helt fint!

Skrevet

Jeg syntes det var kjempe praktisk med disse "integrerte" vottene, og ville ikke kjøpt en dress til en nyfødt baby uten de. Mye greiere enn å måtte forholde seg til enda to plagg som skal på en liten kropp som kanskje ikke i det hele tatt vil bli påkledd alle disse klærne (hos oss gikk det alltid greit med inneklær, men ikke uteklær når gutten var liten).

Fikk forresten streng beskjed fra min tante, som er øyelege, at man ikke må feste løse votter med en slik strikk med klype i hver ende (hvis dere skjønner hva jeg mener). Hun hadde sett alt for mange skadede barneøyne pga disse.

tingeling

Skrevet

Jeg synes også de er veldig greie, vanlige votter kan være værre å få på...

Skrevet

Enig med Tingeling.

Synes de vottene er veldig greie, og så lenge de er så små trenger de jo ikke noe veldig robuste greier. Når jenta derimot blir større tror jeg nok jeg går for separate votter.

Skrevet

......jeg har kjøpt dressen ;)

Takk for svarene jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...