Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei hei

Jeg er 11 uker på vei og kjenner stadig etter om magen har blitt litt større :roll: , det har den ikke i det hele tatt, når ble magen synlig hos dere andre (vet jo at dette er forskjellig fra person til person - men allikavel...)

Hilsen Lisa

Videoannonse
Annonse
Gjest tobarns mor
Skrevet

Jeg er 11 uker gravid og har fått svær og tydelig kul på magen.Men jeg har jo vært gravid to ganger før da.

Folk kan gjette det nå,når de ser meg i profil. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Ja det er mitt første barn, det gjør ikke meg noe at det ikke synes ennå, håper jeg ikke blir veldig stor veldig tidlig jeg da men nyskjerrig er man jo...

Vi er jo like langt vi da, så i august skjer det :D

Lykke til

Gjest marilyn
Skrevet

jeg er 6 uker på vei og i dag spurte klassen min om jeg var gravid... herregud, og jeg skal liksom h0lde det hemmelig i 3 måneder til..

betyr det at jeg har dårlig e magemuskeler eller?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Med første vistes det ikke for omgivelsene før jeg var 25 uker på vei......

Med nr tre kunne alle se det ved åtte uker.

Skrevet

Og hva er det med kroppene våre som gjøre at noen synes det godt på ettet kort tid, mens andre ikke?

Noen nevnte magemuskler, stemmer det?

Skrevet

Ja, det har noe å si med magemuskler, har en veltrente og stramme magemuskler vil det ta litt lengre tid før kulen synes.

Men når det er veldig individuelt dette her, men generelt sett tror jeg det viser bedre ved andre eller tredje graviditet.

Det har jo litt å si hvordan vi ser ut også, er en kraftig fra før tar det kanskje lengre tid før det synes, er en tynn og flat på magen, ses det kanskje litt før. :enig:

En venninne av meg får så liten mage at hun ikke ser ut som hun er lengre enn 4 måneder på vei når hun er høy gravid, dette fordi hun er lang i livet og livmoren vokser inn mot ryggsøylen mer enn utover.

Mens andre ser ut som de venter tvillinger, men skal bare ha en.

Selv er jeg litt kraftig og jeg har klart å sjule at jeg var gravid helt til jeg var 5 måneder på vei begge gangene. Men så har jeg da vokst veldig fort slik at jeg ser høygravid ut ved 7 måned og så står det nesten stille frem til fødsel. :ler2:

Er det ikke rart at vi alle er sååååååååå forskjellige?? :D :P

Skrevet

Jeg er i 11 uke nå med min første og har nesten ingen kul på magen..... synes bare jeg har fått "fettete" mage. Akkurat som om den er blitt slaskete! Er det noen andre som har det slik? Jeg var i en periode ekstra sulten og spiste nok litt mer enn vanlig men skulle likevel ikke tro jeg hadde fått fett på magen av det! Den er ikke akkurat vakker nei! :ler:

Skrevet

En venninne av meg gikk til legen fordi hun syntes at magen begynte å ese ut. Hun var ca 15 uker på vei... Så hun slapp ihvertfall å gå å vente på at magen skulle komme!

Hvor er det man først begynner å se det selv? Er det helt der nede, rett over hårveksten, ved urinblæren? Kan man klemme på magen å kjenne det, uten å være lege?

Jeg er nysgjerrig!! :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...