Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #42 Skrevet 21. oktober 2006 I lykkens lille bil kan du kjøre mange mil og hvis bensinen ikke tar slutt kan du kjøre livet ut (eller noe i den dur... Blander litt med sangen som begynner "tut-tut, sier onkels bil, den kan kjøre mange mil... Noen som husker fortsettelsen på den forresten? ← ..Den har fire gummihjul, og den er kanarigul Tut-tut-tut-tut-tuuuut! ← Neste vers: Vi besøker bestemor som på Hedemarken bor Og et pannekakefat gir hun oss til middagsmat Nam-nam-nam-nam-naaaam! En av favorittsangene til sønnen min.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #43 Skrevet 21. oktober 2006 Til minne jeg gir deg 7 små ord: Vær alltid vennlig mot liten og stor.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #44 Skrevet 21. oktober 2006 På denne siden er det kjempemange minnebokvers: http://barnemix.no/minneboka/index.php
vitaplex Skrevet 21. oktober 2006 #45 Skrevet 21. oktober 2006 Du ba meg så pent om å skrive et dikt men hvordan kunne du finne på slikt? Nå har jeg sittet her over en time og ikke fått et ord til å rime. Tenk når du blir 18 år og et kyss av gutta får Gruer du deg ikke? Mor og far kan kikke. Tre ord på snei forglem meg ei Det er en lykke i livet som ikke vendes til lede Det at du gleder en annnen det er den eneste glede
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #46 Skrevet 21. oktober 2006 Du ba meg så pent om å skrive et dikt men hvordan kunne du finne på slikt? Nå har jeg sittet her over en time og ikke fått et ord til å rime. Tenk når du blir 18 år og et kyss av gutta får Gruer du deg ikke? Mor og far kan kikke. Tre ord på snei forglem meg ei Det er en lykke i livet som ikke vendes til lede Det at du gleder en annnen det er den eneste glede← Tåpelig
Annie Skrevet 19. januar 2007 #48 Skrevet 19. januar 2007 Minnebok: http://www-bib.hive.no/tekster/minne/nina/index.html Den er riktignok fra 60-tallet ← Eieren av minneboka som er linket til her, var turntreneren min da jeg var liten. Morsomt å finne igjen en person på denne måten. Tilfeldig og morsomt!
Gjest Anne Venstad Skrevet 23. april 2013 #49 Skrevet 23. april 2013 LES SKAL AT OG OPP DU JEG DU OG FÅ EN ER NED SE DIN MIN. (Les opp og ned skal du få se at jeg er din og du er min) * rarsak *
Gjest Modig mor Skrevet 23. april 2013 #50 Skrevet 23. april 2013 LES SKAL AT OG OPP DU JEG DU OG FÅ EN ER NED SE DIN MIN. (Les opp og ned skal du få se at jeg er din og du er min) * rarsak * Det der husker jeg også - men man må jo begynne nederst (ellers burde det stå "les ned og opp", og da rimerdet ikke). Noen år siden tråden var ny, brukes minnebøker fremdeles?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå