Gjest Silja Skrevet 23. januar 2003 #1 Skrevet 23. januar 2003 Er det noen som har erfaringer med lokaler i bergen der man selv kan stå for mat og drikke?
Gjest pulverheksa Skrevet 23. januar 2003 #2 Skrevet 23. januar 2003 Vet det er et skytterhus på ulven i Os, ulvehiet eller noe.Der kan man ha med seg det man trenger. Litt hytteaktig, men koselig lokale passe til ca 80 personer tror jeg. Var der i en bursdag og vi var vel 30 og hadde mer enn god plass.
Tosca Skrevet 23. januar 2003 #3 Skrevet 23. januar 2003 Vi skal leie lokalet til Laksevåg Kajakklubb på Gravdal. Kjempefint og nytt lokale med plass til 70 middagsgjester. Der skal vi betale kr 3000. Vi var også på kikket Borghilds Minne sitt lokale i Fyllingsdalen. Kjempekoselig lokale med peis, men dette ble for lite for oss. Tror det er plass til ca 50 gjester. Men det er billig. Kun kr. 1500. Spørs jo hvor mange dere skal være. Lyngbø Sportsklubb leier også ut det nye lokalet deres på Nygård. Kjenner to brudepar som har vært veldig fornøyd der. Men jeg vet ikke hva de har betalt. Som du ser, så er vi mest kjent med lokaler i Bergen Vest. Det spørs jo hvor dere hører hjemme. Men håper dette var litt til hjelp. :D
Amica Skrevet 24. januar 2003 #4 Skrevet 24. januar 2003 Skytterhuset på Stend. Skytterhuset på Slåtthaug.
Gjest Silja Skrevet 26. januar 2003 #5 Skrevet 26. januar 2003 Tusen takk for gode tips! Nå skal det sjekkes ut!
Amica Skrevet 26. januar 2003 #6 Skrevet 26. januar 2003 Tror kanskje at det er "selvbetjening" på det som kalles "Blondehuset" på Aboretet (Milde). Det ligger midt inne i en fantastisk gammeldags hage, inne i Aboretet like ved Grønneviken. Det er ikke så veldig stort, og det er noenlunde enkel standar (tror jeg, har bare sett inn vinduet), men hvis det er fint vær og dørene står åpne: Wow! Romantisk... :D
Mrs. H Skrevet 27. januar 2003 #7 Skrevet 27. januar 2003 Vi hadde vårt bryllup i lokalene til Foreningen Nord Norge i Kalfarveien. Betalte 3000,- for leien og holdt mat og drikke selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå