mowgli Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Det finnes jo så mange på markedet... Hvem er din favoritt?
gattissima Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Vanskelig med favorittmerke, siden olivenoljen varierer fra år til år. En produsent kan ha en helt super olje et år, og året etter er den middelmådig. Det er jo med olivenolje som med vin.... Noen årganger er gode, andre årganger mindre gode. Viktigst er at oljen er ferskest mulig - og jeg liker den kraftig, grønn og gressaktig i smaken.
Ling Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg foretrekker en frisk og fruktig. Eller en rund med litt peppersmak. DEt kommer ann på til hva. Helst ferskpresset - som nå. De presser i Toscana neste uke. Da blir det fersk olje på oss i nord i midten av november!
gattissima Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg foretrekker en frisk og fruktig. Eller en rund med litt peppersmak. DEt kommer ann på til hva. Helst ferskpresset - som nå. De presser i Toscana neste uke. Da blir det fersk olje på oss i nord i midten av november! ← Grønn, ufiltrert, nypresset Toscana-olje..... det er et av årets høydepunkter!
Blueberry Skrevet 18. oktober 2006 #6 Skrevet 18. oktober 2006 Jøss....jeg tenker ikke over det jeg...kjøper bare Coop X-tra sin fordi den er billigst i butikken.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå