Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

My Webpage

Noen som har prøvd denne ?

Skriv gjerne litt om dine erfaringer, samt hvilke farger du har (hår, hud, øyne ) !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dior Detective Chic

:overrasket:

Egentlig forstår jeg ikke hvorfor noen vil ha den, synes den har litt "trashy" utseende. :grine:

Forøvrig er jeg interessert i å vite hva folk synes om den. :pippi:

Skrevet

Jeg har den ikke, men synes den ser flott ut!

Skrevet

er det pudder eller??

øyen skygge??

syns den ser snaaasen ut!

Skrevet

Tror det kan brukes til begge deler.

Gjest Gjest_Helle_*
Skrevet

Jeg syntes den ser spennende ut, så jeg henger meg på å venter på å høre om erfaringer med denne......

Gjest Gjest_Helle_*
Skrevet

Jeg ser at YSL har et lignende produkt som heter palette signes d`orient, jeg lurer også på om noen har prøvet dette produktet kontra dectektive chik fra dior?

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg har denne, og er kjempefornøyd.

Den er liten og nett, og har 4 farger i ett. Bruker man kosten riktig, kan man påføre kun en av fargene.

Jeg bruker den som både øyeskygge og rouge, men i tillegg bruker jeg den for å lyse opp enkelte partier i ansiktet og for å mørke ned andre.

Enig i at "boksen" er litt spesiell, men det som har irritert meg med Dior tidligere, er at boksene er store, stygge og klumpete. Denne kan man ta i veska uten at den tar noe særlig plass

Skrevet (endret)
Enig i at "boksen" er litt spesiell, men det som har irritert meg med Dior tidligere, er at boksene er store, stygge og klumpete.  Denne kan man ta i veska uten at den tar noe særlig plass

Synes faktisk den ser klumpete ut. :forvirret:

Jaja, smak og behag. ;)

Endret av *Dolly*
Skrevet

Har en lignende og er kjempefornøyd.

Skrevet

Jeg kjøpte "skrinet" i Praha for en måned siden, og er ...tja...høvelig fornøyd.

Er ikke noen sminkedukke, og vil helst se naturlig ut.

Blir litt mye glitter for meg. Finnes vel i to versjoner den boksen, og jeg har den som b.la har fargene rosa, lilla og hvit (dog veldig duse farger).

Bruker den når jeg skal ut på byen. Sitter veldig pent, og ser utrolig fresht ut.

Gjest Gjest_Helle_*
Skrevet

Hmmmmm, bli usikker, kansje jeg skal satse på pudderkulene til guerilain, vet ikke hva som kan være best. Liker ikke å gjøre bomkjøp på såpass dyre produkter...., hva tror dere jenter???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...