Lib Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 My Webpage Noen som har prøvd denne ? Skriv gjerne litt om dine erfaringer, samt hvilke farger du har (hår, hud, øyne ) !
*Dolly* Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Dior Detective Chic Egentlig forstår jeg ikke hvorfor noen vil ha den, synes den har litt "trashy" utseende. Forøvrig er jeg interessert i å vite hva folk synes om den. :pippi:
Rosenrød Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har den ikke, men synes den ser flott ut!
Gjest assa Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 er det pudder eller?? øyen skygge?? syns den ser snaaasen ut!
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg syntes den ser spennende ut, så jeg henger meg på å venter på å høre om erfaringer med denne......
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg ser at YSL har et lignende produkt som heter palette signes d`orient, jeg lurer også på om noen har prøvet dette produktet kontra dectektive chik fra dior?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har denne, og er kjempefornøyd. Den er liten og nett, og har 4 farger i ett. Bruker man kosten riktig, kan man påføre kun en av fargene. Jeg bruker den som både øyeskygge og rouge, men i tillegg bruker jeg den for å lyse opp enkelte partier i ansiktet og for å mørke ned andre. Enig i at "boksen" er litt spesiell, men det som har irritert meg med Dior tidligere, er at boksene er store, stygge og klumpete. Denne kan man ta i veska uten at den tar noe særlig plass
*Dolly* Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Enig i at "boksen" er litt spesiell, men det som har irritert meg med Dior tidligere, er at boksene er store, stygge og klumpete. Denne kan man ta i veska uten at den tar noe særlig plass ← Synes faktisk den ser klumpete ut. Jaja, smak og behag. Endret 17. oktober 2006 av *Dolly*
Fashion.Faux.Pas Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Har en lignende og er kjempefornøyd.
Bonniie Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg kjøpte "skrinet" i Praha for en måned siden, og er ...tja...høvelig fornøyd. Er ikke noen sminkedukke, og vil helst se naturlig ut. Blir litt mye glitter for meg. Finnes vel i to versjoner den boksen, og jeg har den som b.la har fargene rosa, lilla og hvit (dog veldig duse farger). Bruker den når jeg skal ut på byen. Sitter veldig pent, og ser utrolig fresht ut.
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 17. oktober 2006 #13 Skrevet 17. oktober 2006 Hmmmmm, bli usikker, kansje jeg skal satse på pudderkulene til guerilain, vet ikke hva som kan være best. Liker ikke å gjøre bomkjøp på såpass dyre produkter...., hva tror dere jenter???
Gjest Gjest_Poppy_* Skrevet 17. oktober 2006 #14 Skrevet 17. oktober 2006 Ønsker.....................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå