Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 som jeg hadde en ons med for noen måneder siden. Ville ha tlf nummer,sendte melding etter to uker ( skjønner ikke vitsen) virker tydelig på at dette ikke blir noe mer-alikevell viser han interesse på kontakt,snakker i gåter mye og rett og slett forvirrer meg. Jeg vet jo at dette er -likevel så er det noe med denne fyren som tiltrekker meg veldig, sikkert det at jeg ikke får han. Nå er det kanskje snakk om å treffes igjen for en ting,men jeg vet ikke om det er så lurt egentlig. Hvis han virkelig ikke har fnugg av interesse for meg så forstår ikke jeg meg på hvorfor det er han som tar kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Fyrer som snakker i gåter og forvirrer deg, er etter min erfaring kun interessert i ONS.
Gjest niomi Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Han vil pule. That's it. Har heldigvis ikke væårt utsatt for slike typer selv, men har væårt igjennom dette med gode venninner. Og har endt opp med å måtte plukke opp bitene av de når de har falt dypt og inderlig etter all den fantastiske sexen og nydelige ordene, for så å bli kastet på dynga når drittsekken har funnet seg noen andre å pule på. Han er ikke verdt det, du finner garantert noen bedre snart!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 ( Hovedinnlegger her) Slike typer fasinerer meg, jeg prøver og forstå hvordan de kan bli så gjennomført drittsek, jeg prøver å nå frem til dem-de må vel ha en bunn de og? Gidder ikke begi meg ut på dette likevel, takker for svar
Gjest niomi Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Bad guys er alltid tiltrekkende, vettu!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 å de irriterer meg altså Jeg vil alltid ha denne typen menn/ min egen feil at jeg er singel i en alder av 30-hvor finner man de snille mennene?
Gjest Alive Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Hvis man er ærlig rundt hva man er ute etter, er det vel ikke noe galt i å kun være ute etter litt sex?
animelona Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Menn som snakker i gåter ville jeg holdt meg langt unna. Ble sammen med en sånn fyr en gang. Fordi han snakket i gåter og sa mye rart syntes jeg han var mystisk og tiltrekkende... Men det skulle vise seg at han var en skikkelig tulling som egentlig hadde utrolig lite mellom øra og alt det mystiske pratet hans ble etterhvert mer og mer flåsete og vidløftig. Tror han var gal. Etter det forholdet har jeg holdt meg laaaangt unna mystiske menn... Skumle greier! :hår:
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 Hvis man er ærlig rundt hva man er ute etter, er det vel ikke noe galt i å kun være ute etter litt sex? ← Nei, det er sant. Så lenge det er 100 prosent klarlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå