Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #21 Skrevet 16. oktober 2006 Cola er for de som ikke har egne meninger!
Gjest Elfrida Skrevet 18. oktober 2006 #23 Skrevet 18. oktober 2006 Cola er for de som ikke har egne meninger! ← Og hvilken brus anbefaler du for dem som har egne meninger da? For hvis jeg syns at ingenting slår (sukker-)Cola når man er litt bakfull så har jeg jo ingen meninger, men jeg får noen gjester med meninger til helgen, hva kjøper jeg til dem?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #24 Skrevet 18. oktober 2006 Cola zero smaker mye mer cola enn det cola light gjør Men jeg er generelt skeptisk til kunstige søtningsstoffer.
Snuppelure Skrevet 18. oktober 2006 #25 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har en liten teori for meg selv.... For lenge siden hadde de en light jeg ikke likte, så endret de på ligthen til en jeg likte. Nylig endret de ligthen tilbake til den gamle lighten jeg ikke likte. Men så plutselig dukket zero opp og smaker slik som den lighten jeg likte... Så er zero det samme som lighten som forsvant?
Leanne Skrevet 18. oktober 2006 #26 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg eeeeeeelsker Cola light. Har ikke smakt Zero...men den har aspartam (som var det søtningsstøffet de tidligere brukte i light) mens Light har sukarose (eller hva det nå heter.) ← Pepsi max har overtatt salget til cola. Derfor valgte cola å forandre søtningsstoffet i cola light fra aspartam til suklarose, da aspartam anses som et litt farlig søtningsstoff. De fleste kjøpte alikevel pepsi max (som også inneholder asparam). Derfor lanserer nå coca cola en ny light brus i håp om at dette vil øke salget deres og ta knekken på pepsi! Og sånn er det med den saken
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #28 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har en liten teori for meg selv.... For lenge siden hadde de en light jeg ikke likte, så endret de på ligthen til en jeg likte. Nylig endret de ligthen tilbake til den gamle lighten jeg ikke likte. Men så plutselig dukket zero opp og smaker slik som den lighten jeg likte... Så er zero det samme som lighten som forsvant? ← Jeg likte også cola light før de endret søtningsstoffet. Nå smaker light bare ekkelt. Så har gått over til pepsi max. og zero henvender seg til unge gutter, samme målgruppen som pepsi max. Den er "kulere" enn lighten. Noen her nevnte tab xtra som ungdomsbrus, dette er ikke riktig. Tab finnes bare i skandinavia, og kjøpes vel heller av gamle folk med diabetes.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #29 Skrevet 25. oktober 2006 Det er bare Pepsi Max som er godt. Vann er best.
Nita Skrevet 25. oktober 2006 #30 Skrevet 25. oktober 2006 Det er bare Pepsi Max som er godt. Vann er best. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå