Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Er det i det hele tatt noen forskjell på Light og Zero- colaen? Begge er jo like kunstige og smakløse.
Amalie_85 Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Enig der, men jeg vet om mange som syns den er god. At den er bedre en cola light. MEn jeg smaker ikke forskjell.
lillesky Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har gått fra vanlig Cola til light. Begynte med den koffeinfri Cola Light (synes den smaker kjempegodt!). Men Zero smaker Coca Cola Light uten kullsyre...
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Det er vel forskjellig type søtningsstoff i dem, og den nye skal vel smake mer naturlig? Men jeg har ikke smakt, så jeg har ikke greie på det.
brumma* Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Zero smaker ikke godt. Enig med lillesky, den virker veldig "død" (altså lite kullsyre). Dessuten har den en ekkel ettersmak som minner litt om vanlig cola... Cola Light derimot...
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 iker ikke Light, men Zero. Av enellerannen grunn..
Gjest baby-E Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Mulig det har noe med målgruppen å gjøre. Av de jeg kjenner hvertfall så er det flest jenter som drikker cola light, men s gutta drikker tab extra. Kanskje coca cola håper på å få med seg gutta på denne zero- brusen? Uansett, jeg smaker ikke forskjell...
Minien Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg liker IKKE Cola Light, den har en besk og ekkel ettersmak. Men Cola Zero, derimot, er veldig god. Den smaker nesten helt som vanlig Cola - noe Cola Light IKKE gjør!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #10 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg liker IKKE Cola Light, den har en besk og ekkel ettersmak. Men Cola Zero, derimot, er veldig god. Den smaker nesten helt som vanlig Cola - noe Cola Light IKKE gjør! ← Enig med deg.
lillesky Skrevet 16. oktober 2006 #11 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg synes Zero har en besk og ekkel ettersmak!
Morea Skrevet 16. oktober 2006 #12 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har lest at forskjellen er målgruppa (Cola light har visst fått et femistempel som gjør at menn og gutter som vil fremstå som skikkelige menn ikke drikker det.. ) og det faktum at Zero er giftig . Heldigvis er jeg i målgruppa for den ikke-giftige brusen. Men nå har ikke jeg dette fra noe anerkjent legetidsskrift heller.... Så gudene veit.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 16. oktober 2006 #13 Skrevet 16. oktober 2006 Mulig det har noe med målgruppen å gjøre. Av de jeg kjenner hvertfall så er det flest jenter som drikker cola light, men s gutta drikker tab extra. Kanskje coca cola håper på å få med seg gutta på denne zero- brusen? Min teori og. Liker ikke Cola Light noe særlig og har ingen planer om å smake Zero. Er nok avhengig av sukkersmaken jeg da
Gjest Alive Skrevet 16. oktober 2006 #14 Skrevet 16. oktober 2006 Zero smaker mye bedre. Den har ikke den ekle ettersmaken som Light har!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #15 Skrevet 16. oktober 2006 Light er for jenter som bare tenker slanking. Zero er beregnet på menn og har ganske idiotisk og suspekt reklame.
lillesky Skrevet 16. oktober 2006 #16 Skrevet 16. oktober 2006 Hvis man drikker 0,5 l brus hver dag, og velger heavy istedenfor light, så utgjør det faktisk +11 kg i året. Det er ganske mye.
Fiol Skrevet 16. oktober 2006 #17 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg synes ikke Zero var noe god. Ettersmaken var også noe dritt..
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #18 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Som noen før har påpekt, så er Coca Cola-light (eller Diet Coke som den heter i junaiten) blitt stemplet som en brus for kvinner på slanker'n. Tøffe menn slanker seg ikke, og kjøper derfor Pepsi Max, som har maximum taste og drikkes av menn som utøver ekstremsport. Coca Cola vil nå inn på dette markedet med sin Zero, og bruker knallstilige slagord som "imagine bras with ZERO fumbling". Jeg ler meg ihjel. Problemet med disse brusene er at det ikke er sukker i, og de smaker derfor rart Endret 16. oktober 2006 av evilLyn
*Emma* Skrevet 16. oktober 2006 #19 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg eeeeeeelsker Cola light. Har ikke smakt Zero...men den har aspartam (som var det søtningsstøffet de tidligere brukte i light) mens Light har sukarose (eller hva det nå heter.)
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #20 Skrevet 16. oktober 2006 Cola er for de som ikke har egne meninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå