Gå til innhold

Hva syns du er mest harry?  

9 stemmer

1. 1. Hva syns du er mest harry?

• Drita på firmafest
      17
    • Menn i joggebukser, med bart, og hockeysveis
      52
    • Handling i Sverige
      3
    • Syden-turister som klapper når flyet lander
      23
    • Folk som spiller på automater
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på en litt finere cafè for ikke så lenge siden og da kom det inn en skikkelig harrytass. Han hadde selvfølgeligvis ustelt hockey, flanellskjorte, dongeribukse som var litt for kort, hvite tennis-sokker og mokkasiner. På toppen av det hele dro han zippolighteren opp av en veske han hadde i beltet (med stooor spenne) og tente på en rullings-sneip han hadde i munnviken. Da lo jeg så jeg skreik.. :ler:

Skrevet
Jeg vil tilføye: *Petterøe-pakke

Det er bare i norge vi regner rullings som harry. Jeg røyker rullings fordi det både smaker bedre enn sigg og fordi det er billigere...

I europa, de store byene... rundt i verden... er det siggen som er harry, og rullingsen som er brah!!!!

Kid-a

Gjest sexysadie
Skrevet

80 - tallet er Harry, men samtidig så bærer min venninne sin 80-tallsstil med verdighet så jeg synes d gjør seg på henne.

Skrevet

* Pumps m høy hæl, spiss tå i diverse pastellfarver, gjerne brukt til dongeribukser uten snev av sleng.

* kvinner som dytter mannen sin foran seg (se for dere skranker, hotellresepsjoner etc) mens hun instruerer ham i hvordan han skal takle situasjonen

* sko m spiss tå på menn (gjerne hvite)

* menn som sender meg "fuck-me"-blikk på høylys dag. Forekommer gjerne når du surrer rundt i butikker og ser på undertøy etc. Som om jeg er kåt fordi jeg har lyst på en ny BH...

* enda verre: Menn på sjekker'n på helsestudio. Herregud!

Og verst av alt:

Spradebasser på div flyplasser som babler i løse lufta om segmenter, konsepter, strategier blabla (høylydt), mens de har en sånn øreproppgreie koplet til mobiltlf. sin. Mens dette pågår så scanner de folk rundt seg, som for å få en kick av å tro at andre synes de fremstår vellykede og rå. *gjesp*

Maiken

Skrevet

Jeg har noen ganger prøvd å klappe når bussen stopper ved en holdeplass, eller når toget stopper ved stasjonen, men reaksjonene rundt meg tyder på at de tror jeg er gal, en slags "Elling-type"... :hoho:

:ler::ler::ler::ler::ler:

Jeg tror jammen jeg får begynne å ta buss og tog igjen jeg. :ler::ler:

Ellers er Harry for meg det å kjøre med hundrevis av wonderbaumer i frontruta sammen med store terninger, nedrulla vinduer og musikk på full guffe samtidig som man kjører i 10 km/t :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Å hete Harry må vel være mest harry av alt !!!!!

Skrevet

Den nye reklamen for Asan underlivssåpe er griseharry. :Nikke: Usj.

Skrevet

Jeg synes definitivt joggebukse og hockey pledd er mest harry!

Gjest Embla s
Skrevet

80-tallet var morsomt!! (og det kommer tilbake, pass dere; det som er harry i dag er mote i morgen)!

Jeg syns det er harry å drikke seg dritings - har enda til gode å se et menneske som er full med stil!!

Også syns jeg det er harry å gjøre narr av folk som ikke følger med/interesserer seg for moter og trender

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Menn med åletrange dongeribukser av merket Wrangler som de pakker ned i Cowboybootsene. Det hele topper seg med glissen bart, rødmix i brystlomma på den mest slitte tømmerhoggerskjorta de eier. NEEEEEEI nå vet jeg når det topper seg fullstendig - det er når denne skjorta er pakket ned i buksa..................

Nå ble jeg helt matt !

:hoho:

Skrevet

Tror jeg skal ta opp tråden til Harald jeg.. For en genial idé! La oss være stolte av begrepet harry... Alle oppfordres herved til å klappe når t-banen, bussen, trikken eller toget stopper!!!!!

For det er jo direkte flaut å være sydentur-passasjer når folk klapper når kapteinen klarer å fullføre flyginga...Ærlig talt!

Skrevet
:hoho:

Det hoppet er høydepunktet jo...

Men prototypen er vel Svein i Hotel Cæsar?

Og en del trailersjåfører og budbil-sjåfører har bra tendenser.

Wonderbaum er jo ikke nevnt noe sted her jo...

Og mokasiner med "dusker" eller seilersko..

Se på hotell cesar er vel ganske harry da!!!!!!!

Skrevet
Svarte drita på firmafest! Drita i det hele tatt synes jeg er litt harry. Spesielt når mennesket er over 40...
Så du mener det er forbeholt ungdommen å ruse seg hvorfor det.
Skrevet

har tatt skrittet fult ut og blitt harry har hockeysveis tennissokker ubarbert kledd i arbeidsklær tilhverdags og fest(fordi jeg jobber)

har wonderbaum liker kvinner og ser på kvinner drikker øl er brautende i fylla sneversynt bondis med lav iq (leita lenge etter Qen).Generelt ganske lavpanna etter deres målestokk men dog takler hverdagen ganske bra med ditto harry kone og harry barn i min egen lille dam.Derfor må jeg bare spør hva faen feiler det dere som for all del ut å sette andre i bås fortrinsvis under det du tror du selv er god for.Din lille deitt hvem faen tror du att du er sette deg til doms over andre for å retferdigøre din egen utilstrekkelighet.Go with the flow,vær motebevisst ikke skil deg ut hvor feig går det an å bli og på toppen av alt våge å karaktrisere andre som harry.Skal faentameg søke om nytt navn Bloharry bare for å distansere meg fra tapere som dere som til enhver tid må være kule.

Gjest Anonymous
Skrevet
Derfor må jeg bare spør hva faen feiler det dere som for all del ut å sette andre i bås fortrinsvis under det du tror du selv er god for.Din lille deitt hvem faen tror du att du er sette deg til doms over andre for å retferdigøre din egen utilstrekkelighet.

Og det snakker du om - du som kritiserer de fleste her inne :evil:

Er det virkelig mulig :roll:

Skrevet
Og det snakker du om - du som kritiserer de fleste her inne :evil:

Er det virkelig mulig :roll:

Hvordan vet du det? Du er jo en "Gjest" ... Hva med å registrere seg? :)

Skrevet

Sorry Kira... det var meg som skrev det forrige innlegget....

Jeg har hatt litt problemer med å komme meg inn på kg den siste tiden - det har gått så tregt.... Derfor valgte jeg ikke å logge meg inn - også glemte jeg selvfølgelig å skrive under som meg.....

tilgitt......... :wink::ler:

Skrevet

HJELP! Dette var mye harry på en gang... :sjokk: Alt som er nevnt er superharry, men det som er det verste er klapping når flyet lander! Jeg har hatt en kjempediskusjon om dette med mannen min, som faktisk syns det er OK med klapping! :o Er det ikke en SELVFØLGE at flyet landes trygt? Jeg nekter å klappe, bare for at piloten har gjort jobben sin. Ingen som klapper for meg når jeg går hjem fra jobb...(Det kunne jo egentlig vært litt ålreit...) :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...