Gå til innhold

Hva syns du er mest harry?  

9 stemmer

1. 1. Hva syns du er mest harry?

• Drita på firmafest
      17
    • Menn i joggebukser, med bart, og hockeysveis
      52
    • Handling i Sverige
      3
    • Syden-turister som klapper når flyet lander
      23
    • Folk som spiller på automater
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk bare inntrykk av at du så "ned" på oss øldrikkende jenter.

Men det gjorde du ikke, så da er jo saken grei...

Skrevet

Selv stemte jeg for syden-turister som klapper ved landing... det er ikke bare harry, men også ganske komisk som FENOMEN...

Jeg har noen ganger prøvd å klappe når bussen stopper ved en holdeplass, eller når toget stopper ved stasjonen, men reaksjonene rundt meg tyder på at de tror jeg er gal, en slags "Elling-type"... :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Må si det var vanskelig å velge, men...må si jeg falt for Syden-turister som klapper når flyet lander

Høres jo bare utrolig skummelt ut! Men, det er jo klart at når man har fått en del å drikke i løpet av turen...

Skrevet

Veikro-klassikeren "Biffsnadder"

Milo

Skrevet

Syden-turister som klapper når flyet lander =

Teit, unødvendig (vi har da betalt i dyre dommer for å være på dette flyet?) og jeg synes det er pinlig at folk gjør dette når jeg er på et fly. Jeg gjør det IKKE.

Folk som spiller på automater =

Litt småharry, men de får jo bare blakke seg så mye de vil for min del. Det er ille at jeg er på et handlesenter og skal innom flere butikker. Da står det 6 godt voksne + noen gamle herrer som spiller og er HELT med i gamet ved inngangen til senteret. Da jeg går ut igjen en halvtime / time senere, står de samme folka ved spilleautomatene i akkurat samme posisjon. INGEN av dem er pent kledd! Det er tømmerhoggerskjorter, 80-tallsklær, rosa tights og hockey sveis på både damer og menn. mange har på seg quiltede store jakker og har et dusin handleposer stående ved føttene. Og de spiller og de spiller.....

Handling i Sverige =

Ikke harry! Vi drar til Sverige flere ganger i året og handler der.

Det er både billigere enn i Norge og de har bedre kjøtt og myyye bedre utvalg! Liker spesielt kjøttpålegget og bakevarene der : )

Det er utrolig slitsomt å handle der, i hvertfall når man nå konkurrere med mange andre nordmenn om varene, men det er verdt det.

De som synes det er harry å handle i Sverige, bor enten på vestsiden av landet eller i det hele tatt for langt unna til å kunne kjøre dit på noen timer. (det så jeg flere inntrykk av i reportasjer i den tiden Sponheim kom med sine ignorante uttalelser,- DE FLESTE VAR BARE SURE FORDI DE IKKE FIKK ANLEDNINGEN SÆRLIG OFTE SELV! Ærlig talt. Da er det bedre å rakke ned på de som bor nærmere grensa og kalle oss harry. Akkurat som om det hjelper dem......) Er det harry å handle i Sverige, er det vel harry å handle på salg og da ?

Drita på firmafest =

Vanlig... Hvem blir da ikke det ? Evt. har vært den engang ? Sånn er det på julebord og andre firmafester for mange.... Det er vel ikke mer harry enn å være drita på byen det vel ?

Menn i joggebukser, med bart, og hockeysveis =

Jepp! Dette er harry-kongen!

Vil også nevne flere harry-elementer :_

* Rånere (som styler Oplene og Mazdaene sine for ørten tusen! De kunne heller kjøpt ny fin bil for penga!) Mange kjører som svin og vi har dessverre støtt på dem flere ganger og nesten kollidert. Det skulle vært bot for råning ! Og de som er trafikkfarlige skulle blitt seriøst vurdert og muligens mistet lappen. Dessuten kjører mange livsfarlig på andre småveier der det er liten kontroll og oversikt. Vi har flere ganger blitt distraherte og forbannet over disse tendensene.

Å sitte i en bil med stereon på full guffe og cruise gjennom byen med en blond fjortis eller tre, er harry.......

De hadde også harry-samling på rekke og rad i et av byens parkeringshus! :o

* Rullings på innerlomma i en tømmerhuggerskjorte av flanell

* Trønderbart

* Rosa pumps (80`s style)

* Motorsykkelklubber som utøver vold og begår andre kriminelle handlinger for å oppnå medlemskap i Hells Angels

* MC-klær med frynser og menner med laaaaangt pistrete og ustelt hår og langt skjegg

* Det er også harry å se ned på andre bare fordi de ikke har samme meninger som deg,- ovenfra og ned holdning,- Har dessverre noen slike holdninger selv - så jeg er nok litt harry likevel.... :oops:

Ja, det var listen.

Merkelig,- føler meg liksom litt fordomsfull her......

Jaja. Det ble nå spurt etter folks meninger og jeg mener ikke noe vondt mot noen,- annet enn de rånerne som IKKE kan kjøre og tar unødvendige sjanser bare for å tøffe seg :evil:

Og boka til Are Kalvø "Harry" er knallbra og latterdøra mi er i allefall på vidt gap når jeg leser den :ler:

Skrevet

Har noen nevnt Lars Sponheim til nå???

Milo

Skrevet

Drita på firmafest =

Vanlig... Hvem blir da ikke det ? Evt. har vært den engang ? Sånn er det på julebord og andre firmafester for mange.... Det er vel ikke mer harry enn å være drita på byen det vel ?

Neeei, men hvem har sagt at det ikke er harry å drikke seg drita, uansett hvor det måtte være?

Skrevet

Milo : Jeg nevnte ham kun med tanke på da han kom ut med sine festlige harry-dere-som-handler-billigere-enn-i-Norge - uttalelser.

Amica : Kan godt hende det er harry å være drita, men det synes vel ikke like godt på alle og oppførselen er svært varierende og dah.....

:briller:

Skrevet

Diva skriver:

"Drita på firmafest =

Vanlig... Hvem blir da ikke det ? Evt. har vært den engang ? Sånn er det på julebord og andre firmafester for mange.... Det er vel ikke mer harry enn å være drita på byen det vel ?" sitat slutt.

Det er etter min mening harry å bli drita under middagen på en firmafest/julebord. Da dytter harry-tullingen fylla si opp i trynet på andre folk. Hvem kjenner ikke de fyrene uten bordskikk som har "vorset" i 3 timer før middagen, og som neppe er på en restaurant på hele året ellers, men som må drikke som faen, bare for at det er gratis?

Disse folkene er harry så det griner etter! "Finest" er de når de skal yppe litt med sjefen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Slettet. Hege (mod)

www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Skrevet
Hang sammen med gjengene som kun hørte på Guns & roses-type musikk, rægga rundt i sortmalte biler, med åpne vinduer og musikken på full styrke. revehale i antenna, terninger i frontruta og wonderbaum, rullings, kniv på innerlomma og heimbrenten i hanskerommet..... stor del av ungdomstiden....

.... ellers liker jeg klassisk og feminint altså...

LOL!!! :ler:

Aline, kommer vi fra samme sted? Med unntak av det med reve halen, saa kunne dette veaert en beskrivelse av min spede ungdom.... :oops:

Naa er jeg selvfoelgelig blitt en voksen, klassisk stilig ung dame, med en trendy og moderne stil...Men ennaa faar jeg sug i magen naar jeg hoerer Guns'n roses med sweet child o' mine og Summer of 69 med Bryan Adams...*Den som var ung igjen uten bekymringer...*

:oops:

Skrevet
Diva skriver:

"Drita på firmafest =

Vanlig... Hvem blir da ikke det ? Evt. har vært den engang ? Sånn er det på julebord og andre firmafester for mange.... Det er vel ikke mer harry enn å være drita på byen det vel ?" sitat slutt.

Det er etter min mening harry å bli drita under middagen på en firmafest/julebord. Da dytter harry-tullingen fylla si opp i trynet på andre folk. Hvem kjenner ikke de fyrene uten bordskikk som har "vorset" i 3 timer før middagen, og som neppe er på en restaurant på hele året ellers, men som må drikke som faen, bare for at det er gratis?

Disse folkene er harry så det griner etter! "Finest" er de når de skal yppe litt med sjefen...

Hvorfor siterer du min mening ang harry ? Vel , da får du svar tilbake :

Er ALLE som er drita på firmafest harry ? Jeg trodde de som oppførte seg som aper og sjarmører som tror de er såååå flotte og plager andre og støyer var harry jeg. Å bli drita kan innebære flere forskjellige oppførsler og det er ikke ALLE som blir like ille og ufyselige selv om de er drita. DET var det jeg mente. DERFOR synes jeg ikke alle som er drita på firmafest er harry. Fornøyd ? 8)

Skrevet

Svarte drita på firmafest! Drita i det hele tatt synes jeg er litt harry. Spesielt når mennesket er over 40...

Skrevet
Sofia skrev:

Jeg er ikke i tvil om hva jeg synes er harry (eller turn-off om dere vil)...

Pengeboka i baklomma.

-da er ikke engang Brad Pitt sexy altså...

Sitat fra "Gjest" slettet. Hege (mod)

Hvem i faen er denne gjesten som spyr ut gørr????

Gjest Anonymous
Skrevet

Fulle jenter som tror der SÅÅÅ deilige er det mest harry jeg vet :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem i faen er denne gjesten som spyr ut gørr????

Kanskje det er BP :ler:

Skrevet

Menn med joggebukser, bart og hokeysveis overgår alt ass'!

Eller hva med feite, gamle menn sittende utenfor campingvogna med sigaretten i munnviken og spiller Vikingana (?) på full guffe..? :ler:

Puh!

Gjest Anonymous
Skrevet

Solariumbrune (neger light) blondiner midt på svarteste vinter`n :ler:

Skrevet

Sitter på flyplassen i Køben og kjeder meg grundig.... Ingenting er mer harry enn jenter med langt bleket hår, mørk ettervekst og utgått permanent, og "wild thing" i store bokstaver på treningsbukse-rumpen.

Nevnte jeg solariumsbrun midt på mørkeste vinteren?

Vibeke :briller:

(kjeder seg og styrker selvtilliten i samme slengen)

Skrevet
:hoho::hoho::hoho: Denne tråden var morsomt. Mye harry her. Tror dere har nevnt det meste her. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...