Gjest snikkelora Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Hvem strøm levrandør har du? og hva er kwt prisen?
Eve Luna Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har Gudbrandsdal energi. De er vel en av de biligste i landet. KWT prisen endrer seg fra uke til uke, så det er vanskelig å si hva det er nå. Men du kan sjekke sånt på sidene til konkurransetilsynet.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Hvem strøm levrandør har du? og hva er kwt prisen? ← neas. bandt strømmen i vinter. Kombipris og betaler nå 48 øre
Buster Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Lærdal energi og de er en av de som er billigst, har faktisk nettopp byttet til dem av denne grunnen
Gjest snikkelora Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 neas. bandt strømmen i vinter. Kombipris og betaler nå 48 øre ← Oj, det var billig! Sitter å betaler 72 øre.. og det skal vist nok være innen 10 på topp garantien
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 ^sjekk sidene til Konkurransetilsynet. Der ser du hva som til enhver tid er billigst.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Oj, det var billig! Sitter å betaler 72 øre.. og det skal vist nok være innen 10 på topp garantien ← Norgesenergi? Husk at prisen er variabel da, så da blir det utrolig billig hvis du ser det på årsbasis. Det er derfor de ligger så sykt høyt nå, slik at de kan snike seg under de andre for å være billigst og holde garantien (og holder du den ikke så får du tilogmed penger igjen) Og itt glømm pristaket sjø! :D (JA, jeg selger det her) Og til dere som har LOS: Skift, skift, SKIFT! 688 kr i fastledd i året er jaggu ikke nødvendig å betale for at DU skal være kunde! NE har ikkeno fastledd! Hoho!
Gjest F Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har LOS innkjøpspris med E-faktura og hele påslaget til leverandøren er da kun kr. 29,- per måned. Resten er prisen som den blir på kraftbørsen Nord Pool.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Anbefaler å ta turen innom garantikraft.no. De tilbyr flytende pris med pristak... Ligger faktisk på 58 øre/kwh flytende akkurat nå... og da har jeg samtidig full sikkerhet mot at prisen ikke skal overstige maxtaket, uansett hva som skjer i vinter.... gir god trygghet for meg i allefall.... trønder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå