Far til 2 Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Noen har valgt feil partner. Er dette signaler om at en må velge barnas far med omhu ? Abramovitsj skillsmisse kan bli DYR Legg merke til at det er snakk om MILLIARDER og ikke millioner.
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Dusten burde holdt seg for god til å være utro.
Far til 2 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Med et slikt oppgjør får denne damen "bare" 8 millioner å bruke PR DAG frem til hun blir 89 år, forutsatt noen renteinntekter. Det er nå jeg innser at jeg har vært gjerrig mot min ex
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Med et slikt oppgjør får denne damen "bare" 8 millioner å bruke PR DAG frem til hun blir 89 år, forutsatt noen renteinntekter. Det er nå jeg innser at jeg har vært gjerrig mot min ex ← Og jeg som får 9oo kr mnd Feil ex gitt
Caramba Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Vel hun giftet seg med ham da han "bare" var en fattig foretningsmann som det står i artikkelen. Han har jobbet seg til topps samtidig som hun har født ham fem barn? Sammen har de skapt en stor formue og en stor familie... Hun har garantert tatt seg mest av barna siden han sansynligvis har jobbet mye, så hva er mest verdt? Pengene eller å føde/passe på familien? For å sette det på spissen så har hun fortjent halve formuen da de har gått veien fra å være "fattige" til å bli rike sammen.... Hvis min mann nå skulle virkelig klatre på karrierestigen og jobbe dag og natt for så å bli rik ville det vært meg som hadde holdt hjemmet vårt sammen og støttet ham bak kulissene. Skal jeg da stå igjen uten noenting ved en eventuell skillsmisse? (Jaja, det blir rimelig hypotetisk da vi nok aldri kommer til å bli så rike som disse to her.... ) Endret 16. oktober 2006 av Caramba
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Han er jo ikke så rik fordi han har jobbet så hardt, men fordi han er en russisk oligark. Fått dealer og kontrakter og selskaper av sine buddies i regjeringskontorene, standard russisk korrupsjon. Så ettersom han har fått tak i pengene litt kastet etter seg, så kan vel like gjerne hun få penger tilfeldig i fanget også..
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Med et slikt oppgjør får denne damen "bare" 8 millioner å bruke PR DAG frem til hun blir 89 år, forutsatt noen renteinntekter. Det er nå jeg innser at jeg har vært gjerrig mot min ex ← Høres ut som om det bare er fruen som skal nyte godt av disse pengene slik du framstiler det. Det skulle da ellers bare mangle at ikke hun skulle få denne summen da hun fortsatt skal fø på barna deres (går som vanlig ut fra at hun får den daglige omsorgen). Er det deres feil at foreldrene skiller seg? Det er hans barn også og han har en forpliktelse til å prøve å opprettholde den standarden de er vant til.
Kykkelikokos Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Nå gir ikke denne mannen et spesielt godt inntrykk, jfr Gjest sitt innlegg, men rent generelt så synes jeg det er sprøtt når man skal "godtgjøres" kun for å ha vært gift med noen som tjente masse penger. Når hun har "ofret" seg for å være husmor og hjemmeværende, så mener jeg at hun fortjener halvparten av pengene så fremt de ikke har særeie når de går inn i ekteskapet. Hadde han vært hjemmeværende og hun i jobb kunne det gått andre veien.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Min eksmann har god inntekt så bidraget for ett barn er 2200 kroner i måneden selv om han har mye samvær. Etter skatt får jeg utbetalt 22000 kroner i måneden fra min arbeidsgiver. Dette er altså 10 ganger så mye. Jeg må si jeg synes det er viktigere å velge seg utdannelse og jobb med omhu enn å velge seg eksmann.
Tule Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Dusten burde holdt seg for god til å være utro. ← Nå er det jo en påstått afære da hilsen
Tule Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Hei Jeg må si meg enig med mange her, jeg mener at om en har skapt en formue sammen så skal det deles likt, men jeg syns ikke det er riktig at man skal kunne gifte seg til penger, som noen sier en slik mor kan jo leie både butlere og nannyer og alt mulig annet vis hun vil vere ute og jobbe. En annen ting 100 milliarder i kontanter det må vere litt av en skatt, det må da vere bedre og ha det investert i noe som ikke kan beskattes så lett, og da kommer jeg inn på en annen ting, dette kan jo gjøre det enklere men va om mye av verdiene er eiendom og selskaper og den ene ikke kan nada om foretningsdrift, skal man dele slik da? hva med arbeidsplassene? Jeg vil også si at jeg er glad for at jeg nok ikke vil bli så rik, jeg kan ikke skjønne at barna blir lykkeligere av og ha foreldre som kan kjøpe alt di vil ha, jeg tror de vil bli lykkeligere av og ha foreldre som har tid til dem når det trengs. hilsen
Gjest "gjest" Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Siden hun har vært sammen med ham fra begynnelsen av så ser jeg ikke problemet i at hun får halve formuen.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Man kan jo også se litt på hvor mye kona har "ofret" seg ved å være hjemmeværende; tror dere at hun med den formuen har stått på knærne og skrubbet gulv hver dag? Bakt og kokt og redd senger og gjort rent og styret på? Eller at hun har gått til lunch og shoppet og kost med barna og kommandert tjenerskap...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå