Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Hei. Har fått lurt med meg min kjære mor på shoping i dag, men hun vil bare på Sandvika Storsenter, har aldri vært der før jeg. Men skal bla. ha Burberry skjerf, er det noen der som selger det? I tillegg øsnker jeg tips om hvilke butikker som er verdt å sjekke ut.
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Har ikke sett Burberry der. Det er en butikk i 2. etasje som bruke å ha noen saker fra Mulberry, men ikke sett Burberry. Den butikken kan være noe for henne. Syns å huske at de har litt fine ting der. Det er en frittstående butikk. Ligger i andre etasje. Nadine i 2. etasje har også mye fint. Ellers har SS mye av de samme kjedebutikkene som andre sentre. Om dere vil se på litt fine interiørting, så ligger det en i 1. etasje med mye fra Sia og Lene Bjerre.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Nei, tror ikke de har burberry på ss, Men Holmensenteret har en egen liten butikk m kun Burberry. Så hvorfor ikke stikke innom der enten før eller etter handleturen? Tar 5-10 min m bil
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Hvor er holmensenteret, sånni forhold til SS?? Kommer fra Oslo. Har de noen andre spennede butikker der da??
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Takk for tipset mia, fikk skjerf, tørkle, lommebok, veske og vannskål til hunden. Dilla på Burberry... ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå