Gå til innhold

Har de burberry på Sandvika Storsenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har fått lurt med meg min kjære mor på shoping i dag, men hun vil bare på Sandvika Storsenter, har aldri vært der før jeg.

Men skal bla. ha Burberry skjerf, er det noen der som selger det? I tillegg øsnker jeg tips om hvilke butikker som er verdt å sjekke ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett Burberry der. Det er en butikk i 2. etasje som bruke å ha noen saker fra Mulberry, men ikke sett Burberry.

Den butikken kan være noe for henne. Syns å huske at de har litt fine ting der. Det er en frittstående butikk. Ligger i andre etasje. Nadine i 2. etasje har også mye fint.

Ellers har SS mye av de samme kjedebutikkene som andre sentre. Om dere vil se på litt fine interiørting, så ligger det en i 1. etasje med mye fra Sia og Lene Bjerre.

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Nei, tror ikke de har burberry på ss, Men Holmensenteret har en egen liten butikk m kun Burberry. Så hvorfor ikke stikke innom der enten før eller etter handleturen? Tar 5-10 min m bil

Skrevet

Hvor er holmensenteret, sånni forhold til SS?? Kommer fra Oslo. Har de noen andre spennede butikker der da??

Skrevet

Takk for tipset mia, fikk skjerf, tørkle, lommebok, veske og vannskål til hunden.

Dilla på Burberry... ja :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...