TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2006 #21 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om jeg for all del kan SLIPPE å ta i noe som ligner på rødvin, (og slippe å få tusen spørsmål når jeg velger brus,) så kan den "koselig prat"-delen friste meg også... (Malama bare litt oppgitt over at de aller fleste ikke helt skjønner at det er mulig å bare rett og slet ikke drikke... Men, dere er jo så greie at dere sikkert skjønner denslags ) ← Psj, jeg har aldri drukket alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. oktober 2006 #22 Del Skrevet 18. oktober 2006 Folk er nysgjerrige, sånn har det nok vært siden tidenes morgen, Malama!! Men bare drikk brus du, hehe, nå har du jo gjort oss oppmerksomme på det også, og slipper maset Noen som har tenkt seg et sted dette skal foregå, eller et tidspunkt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. oktober 2006 #23 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Ja, men det er ikke nysgjerrighet som driver de fleste skjønner du... det begynner kanskje med det, men har de egentlig noe med mine mest personlige valg å gjøre? Det blir mer inngående enn normal nysgjherrighet. Stort sett opplever jeg også minst en i en hver slik anledning som tar det som en "personlig utfordring"... Og det er rett og slett kjedelig. Men, jeg regner jo selvsagt med at denne koselige gjengen er annerledes da For jeg vil jo bare kose meg sammen med de andre, ha en koselg tid, skravle (DET er jeg god på, bare spørr Linn3c!) og ikke styre noe mer med det Jeg lurer også på når dette er tiltenkt å skje. vår kjære "organisator" (dvs, som starta tråden) går jo med sånn der "Jeg er ikke ledig den dagen jeg føder, men ingen vet jo når det er"-planer, noe som gjøre det litt vanskelig å planlegge. Men hva om alle sier når de kan, eller ikke kan (avhengig av hvor opptatt man er, hva som er lettest?) også ser vi om man finner en sånn ca dato som passer for en del i alle fall? Er det en ukedag eller to som folket mener passer bedre enn andre, om vi begynner med dette, så får vi velge ukenummer etterpå? Endret 18. oktober 2006 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. oktober 2006 #24 Del Skrevet 18. oktober 2006 jeg har uansett alltid fri på torsdager, så den er jo grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 18. oktober 2006 Som Malama så fint sa det, så er eg ledig kvar dag, så sant eg ikkje føder.. Og etterpå er eg heime med baby i permisjon i trekvart år, så eg er stort sett ledig kvar dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 20. oktober 2006 *endring i førsteinnlegget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 20. oktober 2006 #27 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er jo mange koselige kaffebarer ol. man kan sitte seg ned i. Det må iallefall ikkke være en "bråkete" plass, vi må høre hverandre. Men jeg vet ikke navnet på så mange steder. Jeg er ingen typisk byjente, holder meg som oftest i min egen bydel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. oktober 2006 #28 Del Skrevet 21. oktober 2006 15. November er jeg høyst sannsynlig under heavy millitærøvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja, må høyra kvarandre, og ale som vil vera med må få vera med, så då blir datoen endra. Kva med rundt 10.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liskat Skrevet 21. oktober 2006 #30 Del Skrevet 21. oktober 2006 Den 10. er jeg allerede opptatt, men kan sikkert en av dagene rundt. Uansett så må man jo velge den dagen det passer for flest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. oktober 2006 #31 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tror det skal gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 21. oktober 2006 #32 Del Skrevet 21. oktober 2006 TROR det skal gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. oktober 2006 #33 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nå har min bror "booket seg inn på gjesterommet vårt" den helga rundt den 10. men jeg har ingen endelig bekreftelse på når han kommer eller drar. Men siden jeg bare ser ham et par ganger i året, så bør jeg nesten holde meg hjemme de dagene det er snakk om, så om det kræsjer, så får jeg heller vente til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #34 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er også med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 31. oktober 2006 #35 Del Skrevet 31. oktober 2006 Rundt 10. november? Hmmmmmmmmmm.......... dårlig deal for blakke studenter som venter på lånet den 15.... Håper dere får det hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 31. oktober 2006 10. blir nok litt vanskeleg for meg, sidan silvius kjem då. Men 9. kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #37 Del Skrevet 2. november 2006 Hvordan melder jeg meg på? Sende PM? Tror jeg kan de fleste dagene som er foreslått her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. november 2006 #38 Del Skrevet 2. november 2006 jeg jobber sånn ca hele døgnet for tiden, sånn ca hver dag, så bare bestem noe dere, og så ser vi om kaninen kommer hoppende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #39 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg er også fattig student, så det hadde vært veldig fint om vi kunne ventet til den 15... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønn Frosk Skrevet 7. november 2006 #40 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg er også fattig student, så det hadde vært veldig fint om vi kunne ventet til den 15... ← Dette var altså meg... klarte visst å bli logget ut før jeg skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå