Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 #1 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Ja, hadde ikkje det vore kjekt å treffa kvarandre etterkvart? Legg inn i førsteinnlegget tid og stad når det kjem fram når det passar for folk. For meg passar det både på dag- og kveldstid, så sant eg ikkje føder... Edit: Då var eg ferdig å føde, og travelt opptatt spedbarnsmamma. Om nokon andre kunne ha laga ein påmeldingstråd hadde det vore supert! Eg foreslår fredag 17. november på TGI Fridays. Endret 7. november 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. oktober 2006 #2 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det hadde helt klart vært koselig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 16. oktober 2006 #3 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tar det som positiv respons frå ¤Ronja¤ også... Skal me prøva å finna eit tidspunkt, eller? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liskat Skrevet 16. oktober 2006 #5 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er ganske ny da, men er gjerne med om ingen har noe imot det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 16. oktober 2006 #6 Del Skrevet 16. oktober 2006 Var kanskje ikke så dumt dette men jeg trives også bak den anonyme fasaden her ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 16. oktober 2006 #7 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg har ruteflytilgang til bergen men bor nok litt for langt unna.... Endret 16. oktober 2006 av Collargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 16. oktober 2006 #8 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tar det som positiv respons frå ¤Ronja¤ også... Skal me prøva å finna eit tidspunkt, eller? :-D ← Eg kan godt tenke meg å bli med, men det er svææært begrensa når eg kan då, sidan eg ikkje bur i Bergen. Kan i grunnen berre dei to neste måndagane, og kan ikkje så seint på kveld, sidan eg må ta bussen heim... Men de treng ikkje finne tid med tanke på meg då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har lagt igjen spor i bøkene til dei eg VEIT bur i eller nær Bergen, men eg kjenner jo ikkje alle då. Så om de har lyst, så er det berre å spre ordet. Kjempefint at det er mange som har lyst å vera med, men me har full forståelse for at nokon vil behalda den anonyme fasaden også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønn Frosk Skrevet 17. oktober 2006 #10 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg blir også gjerne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. oktober 2006 #11 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje. Det spørs litt "Hva slags treff", og når det blir, men jeg er ikke i utgangspunktet negativ i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2006 #12 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har jo tilogmed lært å drikke rødvin nå, så jeg er selvsagt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2006 #13 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2006 #14 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje, kanskje. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 17. oktober 2006 #15 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ble litt intressant med den rødvinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. oktober 2006 #16 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ble litt intressant med den rødvinen ← Jeg ser for meg rødvin og koselig prat, litt mat... Iiiiiiiiiik, har kaninen blitt voksen?! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 17. oktober 2006 Flott tanke, kaninen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. oktober 2006 #18 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Om jeg for all del kan SLIPPE å ta i noe som ligner på rødvin, (og slippe å få tusen spørsmål når jeg velger brus,) så kan den "koselig prat"-delen friste meg også... (Malama bare litt oppgitt over at de aller fleste ikke helt skjønner at det er mulig å bare rett og slet ikke drikke... Men, dere er jo så greie at dere sikkert skjønner denslags ) Endret 17. oktober 2006 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 17. oktober 2006 #19 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du skal få drikke så masse brus du vil og selvsagt skal ikke dette ha betydning på hvem som er med i den gode samtale. Ikke skal jeg be deg utdype noe rundt det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, koseleg prat likar me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå