Gjest Tweek Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Leste sinnsykt mange bøker da jeg var liten. Noen av de var om ei som heter mette tror jeg, og som hadde bondt hår. Fletter tror jeg, men i ei vok klippet hun dem av. De er litt gamle bøker, vet dere? Og så er det noen andre bøker, som ikke er så gamle bare 5-10 år. Det er om en gutt som har en dyrepensjonat hjemme, og serien går over mange bøker.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Het den Flette-Mette da tro? ← Nei, flette-marit
Gjest glamourgirl Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Ganske sikker på at det er bøkene om Flette-Mette
Gjest Norwegian Blue Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Å Flette-Mette er gøy! Masse av de bøkene hos mormor Angående den andre boken, sikker på at det er en gutt? Husker Miranda bøkene om ei jente som har masse dyr hjemme.
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Flette-mette jeg Har lurt på det og husket ikke, så utrolig irriterende. Nei, det vart en gutt i dyrepensjonat-bøkene. Og så hadde han 2 venner, eller noe han gikk med. Og i være bok skjedde det alltid et eller annet.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Flette-mette jeg Har lurt på det og husket ikke, så utrolig irriterende. Nei, det vart en gutt i dyrepensjonat-bøkene. Og så hadde han 2 venner, eller noe han gikk med. Og i være bok skjedde det alltid et eller annet. ← Drikker du midt i uka?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Å ja! Flette-Mette husker jeg! *mimre**nostalgi*
Gjest Tweek Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Drikker du midt i uka? ← Hva er det du snakekr om ?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Skrivefeilene, kanskje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå