Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snikkelora
Skrevet

Manne og jeg har bodd sammen i snart 4 år og har mer en det vi trenger. Er det veldig frekkt av oss om vi sier at vi heller ønsker den donasjon til "Sos Barnebyer" (som mannen feilaktig har kaldt soso barnehager 2 ganger nå) eller "Leger uten grenser"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er overhodet ikke frekt :) Et flott gaveønske synes jeg :)

Skrevet

Selvsagt er det ikke frekt!

Noen vil nok reagere, og ikke helt vite hva de skal gjøre, og synes det er "rart" (særlig dersom dere skal feire jul sammen med noen, så vil de jo kanskje synes det er rart at de åpner pakke på pakke, og dere bare sitter der?) men det er vel like mye deres egen samvittighet...

Skrevet

Synes ikke det er frekt i det hele tatt! :)

Skrevet

Nei, det er vel det motsatte av frekt skulle jeg mene.

Gjest snikkelora
Skrevet

Det var godt å høre :) Vi skal feire jul alene i år (med tanke på det å sitte sammen med folk som åpner pakke på pakke)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Høres ut som et veldig flott julegaveønske. :)

Skrevet

Det høyrest veldig fint ut, og eg vil óg påstå at det er det motsette av frekt.

Dersom nokon eg pleier å gje julegåve til hadde ønska seg noko slikt, så trur eg eg hadde laga eit fint kort til dei som dei hadde fått som "julegåve", der det stod at eg hadde gitt ei pengegåve til f.eks. Leger uten grenser.

Skrevet
Det høyrest veldig fint ut, og eg vil óg påstå at det er det motsette av frekt.

Dersom nokon eg pleier å gje julegåve til hadde ønska seg noko slikt, så trur eg eg hadde laga eit fint kort til dei som dei hadde fått som "julegåve", der det stod at eg hadde gitt ei pengegåve til f.eks. Leger uten grenser.

:Nikke:

Skrevet

Synes det høres ut som et veldig fint ønske jeg! Hadde nok blitt overrasket om noen ønsket det, men positivt overrasket! ;)

Skrevet

Veldig bra, vurderer noe lignende for meg selv i år! Syns det er mer og mer pinlig med julegaver egentlig, for jeg har jo "alt". Har egentlig tenkt å ønske meg ting som god konfekt, fine interiørblader, osv fordi jeg syns det er hyggelig å pakke opp pakker, men jeg ser ikke lenger julen som en gylden mulighet til å skaffe meg ting jeg trenger... Men kanskje jeg skal ønske meg donasjon til kreftsaken? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...