Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jepp. Jeg har såpass lyse hår at det går fint å bare klippe dem med en liten neglesaks eller kutte dem med øyenbrynskniv.
~white lady~ Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 saks???? Uff holder meg til pinsett, jeg... Blir ikke hårene rare og stive og stående rett ut hvis man klipper de??
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 De som er litt lengre drar jeg bare i en sleik med voks så holder de seg på plass! Hadde de vært så lange de hang nedover ville jeg klippet dem.
Karamba Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Nei, har aldri brukt saks!! Bruker pinsett jeg...
Liskat Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg bruker sånn øyenbrynskniv. Mye bedre enn å nappe dem hele tiden, og tar bare et par sekunder. Går i alle fall greit for meg siden jeg har blitt vant til formene brynene mine har, så er ganske enkelt å bare skjære bort det som vokser ut når det trengs. Og har såpass lyse hår at det ikke synes så veldig om noe vokser ut. Men saks? Har da ikke så lange bryn!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg bruker saks til å forme bryna. Føler jeg har mye bedre kontroll med det enn med kniv.
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Det har hendt at jeg har stusset et og annet bølgete øyebrynshår.
Morpheus Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 Tror nok jeg ville holdt meg til pinsett eller voks. Det blir liksom så rare tupper når man klipper dem. Men vil legge til, at det er lite jeg syns er så komisk som de som fjerner de naturlige øyebrynene helt, og i stedet tegner på et par halvsirkler langt oppå panna hver morgen....
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #10 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg stusser øyebrynene i lengden med saks, men jeg har veldig lange bryn, som bølger seg rart. Har fått teken på stussingen, de første gangene så syntes det, nå er det ikke mulig å se. Napper også med pinsett, men det blir i bredden, ikke lengden.
elskog Skrevet 16. oktober 2006 #11 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg går til frisør og får vokset dem.. veldig effektivt
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #12 Skrevet 16. oktober 2006 Brukte øyenbrynskniv før, men årene som vokste ut (hver dag)ble litt som bust og det var ikke så pent. Så nå napper jeg.
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #13 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg går til frisør og får vokset dem.. veldig effektivt ← Er det bare meg som har øyenbryn som spretter like fort ut igjen?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #14 Skrevet 16. oktober 2006 jeg forstår det hørtes litt rart ut med saks kanskje, men noen bryn kan bli så lange, uten at jeg nødvendigvis vil nappe akkurat det..
~white lady~ Skrevet 16. oktober 2006 #15 Skrevet 16. oktober 2006 Tror nok jeg ville holdt meg til pinsett eller voks. Det blir liksom så rare tupper når man klipper dem. Men vil legge til, at det er lite jeg syns er så komisk som de som fjerner de naturlige øyebrynene helt, og i stedet tegner på et par halvsirkler langt oppå panna hver morgen.... ← Jah, det ser ikke akkurat lekkert, ut nei...(er som regel bare gamle damer som gjør det nå, men det var oftere å se før! )
Gjest synseren Skrevet 16. oktober 2006 #16 Skrevet 16. oktober 2006 Har nappet brynene hos hudpleier før, men synes de ser fine ut uten nappingen derfor sluttet jeg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå