Gjest frøken hysterisk Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Overdreiv jeg når jeg klikka litt over at samboeren min dro hjemmefra en halv time etter at jeg kom hjem etter å ha vært bortreist? Hadde liksom gleda meg til sofakos og kanskje litt , men han måtte levere tilbake farens bil han hadde lånt i helga, og ville bare sove der for det var liksom likegreit siden det var så seint Ble utrolig såret, og vi har ringt og styrt på hele kvelden, med meldinger og mas... Jeg flippa heeeeeeeeeeeelt ut, var ikke forberedt på å sove aleine i natt i det hele tatt!!!!!!!!! Gråt og pælma nesten mobilen i veggen, huff... Men forbanna drittmann, istedenfor å høre på forklaringen min på hvorfor jeg tok av så jævlig så fyrte han bare opp under hele greia ved å si jeg var rar og bla bla bla. Men hallo, er det liksom rart at jeg elsker ham også nå!? Hvem var teit her, jeg eller han?! Hadde han liksom sagt unnskyld eller sett ut som om han ville vært med meg fremfor å sove på gjesterommet hos foreldrene så kanskje jeg ikke hadde tatt sånn av...
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Selvsagt kan man bli lei seg når man treffer samboeren sin igjen etter en stund og ikke får tilbragt tid sammen, men høres ut som om han hadde en relativt god grunn. Han måtte sikkert levere den i dag, lettere å bli der enn å komme tilbake uten bil o.s.v. Men trist å sende ham ut på den måten er det ikke det? Tror masse sånn småkrangling som blir en veldig stor greie har mer dyptliggende årsaker. Men når folk er i et forhold er det jo viktig å være der for hverandre. Kjæresten din burde absolutt vært der for deg og sagt at han helelr egentlig ville være sammen med deg og kose enn å dra til foreldrene sine, særlig hvis han kjenner deg og vet hvordan du ville reagere. Å ikke reagere så volsomt følelsesmessig tror jeg også gutter ville satt pris på, men krever jo selvsagt at man blir behandlet på en omtenksom måte av partneren. Kanskje jeg er veldig analytisk, men nå er jeg en relativt konfliktsky person og tror vel ikke at dersom kjæresten din virkelig hadde fått deg til å føle deg verdsatt ellers hadde du ikke hatt et så stort problem med dette. Og den måten å dra på er kanskje bare typens måte å stikke fra konflikter på...
Gjest Tweek Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Det var dårlig gjort av han å stikke en halvtime etter du kom hjem fra reise. Han hadde et ærend, men trengte jo ikke bli over. Men syntes nok du overdrev, å kaste mobilen rundt og sitte og hylgrine hjelper neppe. For sent nå, men du kunne jo vært med å levert bilen, så kunne dere snakket underveis og så kunne dere begge kommet hjem etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Overdreiv jeg når jeg klikka litt over at samboeren min dro hjemmefra en halv time etter at jeg kom hjem etter å ha vært bortreist? Hadde liksom gleda meg til sofakos og kanskje litt , men han måtte levere tilbake farens bil han hadde lånt i helga, og ville bare sove der for det var liksom likegreit siden det var så seint Ble utrolig såret, og vi har ringt og styrt på hele kvelden, med meldinger og mas... Jeg flippa heeeeeeeeeeeelt ut, var ikke forberedt på å sove aleine i natt i det hele tatt!!!!!!!!! Gråt og pælma nesten mobilen i veggen, huff... Men forbanna drittmann, istedenfor å høre på forklaringen min på hvorfor jeg tok av så jævlig så fyrte han bare opp under hele greia ved å si jeg var rar og bla bla bla. Men hallo, er det liksom rart at jeg elsker ham også nå!? Hvem var teit her, jeg eller han?! Hadde han liksom sagt unnskyld eller sett ut som om han ville vært med meg fremfor å sove på gjesterommet hos foreldrene så kanskje jeg ikke hadde tatt sånn av... ← 1: Ja, det var ubetenktsom av han å dra rett etter at han hadde kommet hjem, men menn er ofte praktikere, og hvis han hadde lovt å levere tilbake bilen er det jo forståelig at han ville overholde det. 2: Ja, jeg synes du overreagerte noe. Du er selvsagt i din fulle rett til å være uenig med han når han velger å gjøre det han gjorde, men jeg synes ikke akkurat det er noen dødssynd han har begått heller. Du skriver ikke noe om dere hadde avtalt å kose dere litt ekstra når han kom hjem. Hvis dere ikke hadde det, er det noe dere kan rette på til neste gang - slik at ikke den ene tar for gitt at den andre tenker det samme. 3: Hvorfor kunne du ikke blitt med han da? Er jo ikke så verst koselig å på gjesterommet til svigers heller? Krydrer jo bare det hele opp en smule...
Nabodama Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Har du kun vært borte i 1-2 netter, synes jeg du overreagerer. Har du vært borte lenge, skjønner jeg godt at du er skuffet. Signerer de som sier at du kunne vært med, men fikk du muligheten til det?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Eh? Hvis du vil beholde kjæresten din, så bør du kanskje slutte å oppføre deg som et lite bortskjemt barn?
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Eh? Hvis du vil beholde kjæresten din, så bør du kanskje slutte å oppføre deg som et lite bortskjemt barn? ← Hun er jo ikke bortskjemt, hun bare overdrev litt. Men syntes også kjæresten ikke var særlig han heller. Dårlig gjort å stikke når hun kommer hjem, selv om han hadde ærend. Kunne jo spurt om å bli med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå