Gjest funderende Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 at hvis alle jentene leser bøker av typen "He's just not that into you" og alle guttene leser bøker av typen "Double your dating"/"The game" så kommer INGEN til å bli sammen??? Noen gang! Litt trist egentlig..
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 at hvis alle jentene leser bøker av typen "He's just not that into you" og alle guttene leser bøker av typen "Double your dating"/"The game" så kommer INGEN til å bli sammen??? Noen gang! Litt trist egentlig.. ← Ingen fare. Jeg leser ikke sånnt piss uansett.
Gjest funderende Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 åh takk da er vi det minste to.. er så dritt lei av å få den "He's just not that into you" bare man møter litt motstand.. Man skal måtte kjempe litt for kjærligheten! Easy come, easy go!
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 åh takk da er vi det minste to.. er så dritt lei av å få den "He's just not that into you" bare man møter litt motstand.. Man skal måtte kjempe litt for kjærligheten! Easy come, easy go! ← Ok!
Liskat Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har lest ca halvparten av 'The Game', og jeg ville nok ikke falt for alle triksene (men kan tenke meg mange jenter som ville gjort det). Nå når jeg har lest en del av boka vil jeg i hvertfall være skeptisk til sjekketriks på byen! Og bøker som 'He's just not that into you' toucher jeg ikke! Klarer helt fint å overbevise meg selv om at karer ikke er interessert, trenger ikke bli fullstendig paranoid heller
Minien Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Fikk et tips om å lese "Han er faktisk ikke interessert" (He's just not that into you), men syns det ble for dumt. Eksemplene som sto der var jo så overdrevne at hvertfall jeg hadde skjønt at han ikke var interessert uten å lese den boka. Kjærlighet har ingen fasit, mener nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå