Gjest ElisabethH Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg fikk en parfyme med tilhørende lukter i samme serie som jeg ikke har åpnet, men jeg tror den er kjøpt i taxfree..Har prøvd den før, og liker den ikke noe særlig... På plastikken er det en liten klistrelapp med "SFJ". Betyr det at den er fra taxfree? Hvordan er det m byttemuligheter da?? kan jeg bytte den på et vanlig parfymeri?? Ellers bor jeg ikke så lang unna der båten går fra(med taxfree), så kanskje man kan stikke inno der å få byttet? Eller kommer jeg ikke inn i taxfree da kanskje?
FashionySara Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg fikk en parfyme med tilhørende lukter i samme serie som jeg ikke har åpnet, men jeg tror den er kjøpt i taxfree..Har prøvd den før, og liker den ikke noe særlig... På plastikken er det en liten klistrelapp med "SFJ". Betyr det at den er fra taxfree? Hvordan er det m byttemuligheter da?? kan jeg bytte den på et vanlig parfymeri?? Ellers bor jeg ikke så lang unna der båten går fra(med taxfree), så kanskje man kan stikke inno der å få byttet? Eller kommer jeg ikke inn i taxfree da kanskje? ← tror dette kan bli vanskelig uten byttekort.. og spesielt ikke på båten..sånn uten billett ellernoe.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Du må vel ta deg en båttur da, ja... Hva med å prøve å selge den blant venninner, på jobb på skole eller henge opp en lapp på trninsstudioet?
Svart Katt Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 SFJ kan i hvert fall være en forkortelse for Sandefjord og om det er båten mellom Sandefjord og Strømstad du sikter til så kan det jo faktisk være derfor? Bare en tanke.. Har aldri sett klistremerker med den forkortelsen på parfymer før, men. Tviler sterkt på at du får byttet noe fra Tax-freen, spesielt om du ikke skal reise med den aktuelle båten.
brumma* Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg hadde plukket av den lille klistrelappen, gått på et parfymeri og spurt om å få bytte. Jeg har byttet en uåpnet parfyme på et sted den ikke var kjøpt. Forklarte situasjonen (at det var en gave og at jeg ikke likte lukten), og at jeg ikke visste hvor den var kjøpt. Det var ikke noe de vanligvis gjorde, men jeg fikk byttet den.
Rosenrød Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Taxfreebutikkene åpner vel uansett ikke før båten er litt utpå sjøen....
Gjest ElisabethH Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 SJP står det forresten på klistrelappen. Hva betyr det?? At S'en står for Sandefjord kan godt stemme. Tror den er kjøpt på i taxfree'n på Sandefjord flyplass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå