Fibi Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Anyone? Endret 15. oktober 2006 av Fibi
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Sofa? Både Solsta Gylle, Kolbo og Klippan fra IKEA er OK 2 setere, koster hhv. 775,-, 995,- og 1595,-.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Kanskje en fordel å spesifisere hva du mener... Til forskjell fra gjest over tenkte jeg på bil...
Fibi Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2006 Oisann, tenkte jeg ikke på... Men jeg mente altså bil
Gjest Alf Kaida Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Mener du varebil eller roadster? Tipper på varebil... Citroen, Peugeot og Renault har en bortimot lik bil som heter Berlingo/Partner/Kangoo. Vi har en gammel (98 mod) Berlingo på jobb, grei og praktisk (plass til MASSE ræl baki!) bil med lavt forbruk (diesel). VW har sin Caddy, som du bør holde deg unna. Den er god, men uforholdsmessig dyr. Kjøp heller Seat Inca, som er bortimot dønn identisk og betydelig rimeligere (brukt). Litt avhengig av hvor gammel bil du har tenkt på, har du også alternativer som Opel Combo, Ford Courier, Toyota Yaris Verso, Citroen C15 (ellerno' sånt) etc. Går du opp litt i størrelse får du jo vareutgaver av Toyota Hiace, VW Transporter/Caravelle etc, Ymse Merceutgaver av variabel kvalitet etc.
Fibi Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2006 Takk for svar Alf kaida! Nå vet jeg iallefall hva jeg skal se etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå