Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg trenger hjelp. Huden har blitt veldig i ubalanse, og jeg merker det tørre inneklima og den kalde luften ute gjør det enda verre. Kort forklart i overskriften- huden er altså tørr, og kan flasse litt.Jeg har noen små områder som flasser(spes nesa). Huden er også litt rød og irritert. Og på toppen av det hele så har jeg litt uren hud(T-sonen).

What to do?

Bruke pleie for tørr hud eller fet hud...eller?

Jeg setter utrolig stor pris på tips til rens,tonic,dag og nattkrem. Det er det jeg bruker.

Men utvalget begrenser seg desverre litt, ihvertfall hvis jeg ikke kommer meg til byen med det første. Jeg bor på ett lite sted og det som selges av hudpleie er hos hudpleier som har Matis og Decleor+ det lokale apoteket som har det meste(Darolys, Vichy, Cosmica osv)

På forhånd, takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett tips....slutt å styre så fælt med huden! Den trenger ikke alt det der, rensevann og nattkrem. Er bare tull! Bruk en mild rens, og en fuktighetskrem for blandet hud. Tipper det vil hjelpe...( Og ikke bruk produkter med alkohol i)

Skrevet

Hei! Har samme problemhud som deg, spesielt nå om høsten/vinteren. Vil anbefale deg å gå inn på Strawberrynet.com og bestille Dermalogica Ultracalming Cleanser og Skin Smoothing Cream :) Renser skånsomt og kremen gir bra med fukt og roer ned irritert hud.

HUsk å ta vare på kvitteringene når du betaler toll for pakkene, bare send dem til Strawberrynet og du får tollutgiftene tilbake. Har ALRDI opplevd å ikke få de tilbake.

Gi produktene noen uker, så vil du merke forbedring. ;)

Skrevet

Tusen takk for tips,gjest! :) Jeg skal skjekk ut produktene.

Men så fant jeg noen andre nettsider også:

Tenkte på VICHY RENS + VICHY TONIC + VICHY KREM

er det noen som har testet noe av dette??

Takk.

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg har hatt omtrent samme problemet selv, vet ikke hvilken hudkrem jeg skal bruke fordi jeg ikke er helt sikker på om huden min er tørr eller fet eller noen ting. Fikk prøver på 2 vichy-kremer på apoteket, men klarer selvsagt ikke bestemme meg for noen av de to heller. Den ene var for tørr hud, den andre var for blandingshud. Gå til apoteket og spør etter prøver selv du, så finner du kanskje noe som passer deg? :)

Skrevet

Har prøvd noen vichy produkter, men har ikke likt dem særlig. Er parfyme i de og de er udrøye. Det var meg som sa det med Dermalogica og jeg kan ikke bruke produkter med parfyme siden huden min blir irritrt.

Du kan be om prøver? PÅ apoteket får du på vichy og du kan gå inn på tekon.no og be om prøver på dermalogica. Det er dem som distruberer det i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...