kallirhoe Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 hei, jeg trenger hjelp til å finne en enkel svart bolero til å bruke over tskjorter, noen som kan hjelpe??? Tusen takk på forhånd kallirhoe
Karamba Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Hva med denne: Bolero De har den i sort... Eller denne: Sort bolero Eller denne som de også har i sort: Bolero
kallirhoe Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2006 har sett disse allerede, men vil helst ikke handle på postordre, noen butikker?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har sett noen helt enkle på H&M og KappAhl som var fint. Finner ingen bilder desverre,men skjekk ut de butikkene. De var forresten veldig fine de du viste, Karamba. De må jeg se litt nærmere på.
Gjest Tweek Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har kjøpt en på bikbok. Festet er som to metalltråder, da den ene er rett over og den andre er lenger så den henger nedover litt. Armene er t-kjorte korte, har brukt til til topp og t-kjorter og den er veldig fin. Men kunne tenkt meg en med lange armer også
kallirhoe Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2006 tusen takk for svar, skal ta meg en tur i butikkene i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå