Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Har hørt at visse medikamenter kan hemme kvinners fruktbarhet. Jeg har veldig allergi, så jeg går fast på Zyrtec og Aerius (allergimedisin). Står ingenting om bivirkninger, men er det noen som vet noe om disse medikamentene og farene før nedsatt fruktbarhet?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Har hørt at visse medikamenter kan hemme kvinners fruktbarhet. Jeg har veldig allergi, så jeg går fast på Zyrtec og Aerius (allergimedisin). Står ingenting om bivirkninger, men er det noen som vet noe om disse medikamentene og farene før nedsatt fruktbarhet? ← Snakk med legen din du, bare de kan svare!
Gjest hopeful Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 mener jeg har hørt at ibux kan redusere fruktbarheten i visse tilfeller.. men er absolutt ikke sikker..
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Du kan lese mer på denne siden: http://www.babyverden.no/templates/Article____420.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå