Karamba Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Noen som har denne capribuksa fra H&M: Capribukse Er den fin på? Har sett etter den i butikkene, men de har aldri størrelsen min inne. Har lyst på fargen mørk muldvarpgrå, ser den er utsolgt nå...
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har den! Sitter helt greit på, litt stor i størrelsen synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Kan du vise den i en annen farge? Jeg ser ikke hvilken det er når den vises i sort.
Karamba Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 Skulle gjerne gjort det, men det er kun den fargen de har inne nå...
Gjest niomi Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Den var innmari fin! *må ha* Hvor har dere funnet den? Jeg suger skikkelig på å finne noe som helst på HM...
Karamba Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg så den først i en HM-katalog. Finner ikke så mye i butikkene selv, synes butikkene er alt for rotete til å finne noe som helst. Nettbutikken deres derimot synes jeg er bra! Her er link til buksa, det er bilde nr. 3: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshop...M_BYX_HIGHWATER
Karamba Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2006 Kan du vise den i en annen farge? Jeg ser ikke hvilken det er når den vises i sort. ← Nå ligger det bilde inne med fargen som jeg vil ha: Capribukse Den ser kjempefin ut, også er den billig! Har selvfølgelig fortsatt ikke str min inne... Noen som har prøvd/kjøpt den?
Gjest Jamila Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har en i brun og en i svart. Syns de sitter fint på, men de er litt lengre på oss vanlige dødelige enn på modellen på bildet. Hvilket passer meg utmerket.....
søndagsengel? Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, jeg har den i svart/stripet. Synes den sitter fint på
Karamba Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har en i brun og en i svart. Syns de sitter fint på, men de er litt lengre på oss vanlige dødelige enn på modellen på bildet. Hvilket passer meg utmerket..... ← Det var akkurat det jeg tenkte, er ikke så høy jeg heller så... Men jeg tror jeg bestiller den, er så billig uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå