Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 så den selges billig på Elkjøp nå, og trenger sårt en maskin. Derfor lurte jge på om det var noen her inne som har brukt/bruker denne og hvilke fordeler ulemper det er med denne maskinen. Håper hvertfall her er noen med noe erfaring
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 og her er linken jeg skulle legge ved http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...title=AEG%20790
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Har kjøpt denne for å ha en enkel "legge opp bukser og gardiner" symaskin. Jeg har m.a.o. ikke testet ut de "fancy" sømmene, men til enkel bruk funker den bra hvertfall. Er sikkert ikke like solid som dyre Husquerna maskiner, men det trenger jeg da heller ikke.
Gjest *Tiril* Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Skalikke ha en som kan innstilles til man bli blå heller så da er den vel bra nok til mitt bruk og. Men, er det lett å få tak i ekstradeler eller få den fikset om den går i stykker? Skulle egentlig stikke innom elkjøp i dag å spørre men ble syk gitt.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Vet ikke faktisk, spurte ikke. Tviler på at jeg kommer til å koste på den en reparasjon om den skulle gå istykker etter garantitiden. Det fulgte hvertfall med det man trenger av utstyr til å vedlikeholde den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå