Gå til innhold

Dildoprat med Klovner i Kamp

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Alis- en av rapperne fra Klovner i Kamp er litt frustrert om dagen.

"Ja, nå er det visst blitt dildo feber i hele Norge. Både Magasinet og en rekke andre aviser har hatt store artikler om at dildoer og sexleketøy er blitt stuereint for damer. Men hva med gutta? Er det liksom greit med sjømanssbruder og barbra dukker nå da? Neppe.

Som vanlig er alt som jenter driver med lekkert og morsomt, mens gutter er ekle og grisete. Men sanheten er jo at jenter aldeles ikke trenger disse tingene. HALLO! Vi er jo to millioner menn bare i Norge som er utstyrt med bankende lem i alle størrelser.Vi stiller oss mer enn gjerne til disposisjon for nødne kvinner. Ikke trenger vi batteri heller, og vi blir med på alt, rister og vibrer og alt dere ber om. Menn er ALLTID klare for knebings, det er jo noe alle vet, om det er noen som trenger lektøy så er det oss!"

Tatt fra: www.klovnerikamp.no

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var fin :ler: . Tydelig av gutta føler seg litt tilsidesatt, og litt desperate..... Er nok redd ingen vil være med dem hjem fra byen no mer :kul:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke trenger vi batteri heller, og vi blir med på alt, rister og vibrer og alt dere ber om.
:roll:

Store ord det der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

En katolikk som er dominerende på side for seksualitet virker på meg litt perverst. Å være så gira på dildoer og sex smaker av dobbeltmoral. Tydeligvis et menneske som har et ekstremt behov for å kikke på andres seksualliv for å hisse seg opp på det, i det katolske miljøet må hun nok skjule slike lyster som dette. Dette er ekkelt. Jeg blir kvalm av det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
En katolikk som er dominerende på side for seksualitet virker på meg litt perverst. Å være så gira på dildoer og sex smaker av dobbeltmoral. Tydeligvis et menneske som har et ekstremt behov for å kikke på andres seksualliv for å hisse seg opp på det' date=' i det katolske miljøet må hun nok skjule slike lyster som dette. Dette er ekkelt. Jeg blir kvalm av det!!![/quote']

He he, jeg eier ikke ett eneste sexleketøy engang. Ikke bry deg om det SS, bare en idiotisk fast bruker skjult som Gjest... nok en gang :roll:

Sannsyneligvis er jeg KG's mest puritanske.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt så lite å gjøre at jeg gravde frem gamle innlegg for å henge ut brukere her så hadde jeg seriøst skutt meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Hvis jeg hadde hatt så lite å gjøre at jeg gravde frem gamle innlegg for å henge ut brukere her så hadde jeg seriøst skutt meg selv.

Enkelte gjester har ikke noe liv 7. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
[quote=sexysadie

]

Enkelte gjester har ikke noe liv 7.

:hoho: Store ord fra en SUPERAKTIV BRUKER :ler:

Det kan gå dager imellom jeg er her,,,,em jeg er en av KGs mest profilerte brukere. D er riktig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...