Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg kjøpte en vinterjakke for to uker siden, men har allerede fått problemer med den.

Den er laget av 70 % ull og 30 % polyamide (noe syntetisk).

Problemet er at den allerede har begynt å loe veldig mye, jeg må nappe av store dotter daglig og det fører jo til at stoffet blir tynnere der det loer mest.

Jeg har tenkt å klage på jakka til uka, men tror dere at jeg kan forvente en ny jakke eller noe avslag?

Hvis jeg får ny jakke vil kanskje det samme hende med den nye jakka?

Kan jeg heller kreve et avslag i prisen?

Jakka er så utrolig flott, så hvis de ikke har en lignende jakke i butikken tror jeg at jeg heller ønsker et avslag i prisen, så får jeg heller nappe lo dotter gjennom vinteren :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kjøpte en vinterjakke for to uker siden, men har allerede fått problemer med den.

Den er laget av 70 % ull og 30 % polyamide (noe syntetisk).

Problemet er at den allerede har begynt å loe veldig mye, jeg må nappe av store dotter daglig og det fører jo til at stoffet blir tynnere der det loer mest.

Jeg har tenkt å klage på jakka til uka, men tror dere at jeg kan forvente en ny jakke eller noe avslag?

Hvis jeg får ny jakke vil kanskje det samme hende med den nye jakka?

Kan jeg heller kreve et avslag i prisen?

Jakka er så utrolig flott, så hvis de ikke har en lignende jakke i butikken tror jeg at jeg heller ønsker et avslag i prisen, så får jeg heller nappe lo dotter gjennom vinteren  :)

Du kan ta med jakken til butikken å vise de . da får de se at den ar tyntest. Du kan kreve å få ny jakke om ditt krav er berettiget. Slike ting som du beskriver går det jo ikke an å rette på.

har du vasket den?

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg har ikke vasket den, har jo bare hatt den i to uker. Jeg får ta den med til butikken og høre hva de sier. Ville bare høre hva dere tenkte om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...