Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns jeg er altfor tynn, og gleder meg alltid til vinteren for da kan jeg gå med tykke strømpebukser. før var det lett og finne tykke, ribbestrikkede, men nå er alle tynne og så trange at de holder inn det lille jeg har og ser enda tynnere ut! :( Er det noen som har sett at de har hatt tykke noen sted? blir så kjempe, kjempe glad da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ganske bra utvalg på H&M.

Skrevet

Da jeg var på H&M i går så jeg etter strømpebukser. Synes ikke utvalget var noe å skryte av. Men jeg har hørt flere som skryter av Lindex sine strømpebukser. Har ikke fått sjekket dem ut selv enda...

Skrevet

Har brukt lindex i alle år..både når det gjelder stay ups og strømpebukser i alle tykkelser.

Lindex pleier å ha noen "special editions"..gjerne om våren og om høsten når de får inn kampanjer..disse går fort..og synes også kvaliteten er veldig god. Oslo city har vel størst utvalg.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Henger meg på Lindex. Var der nettopp og kjøpte slike tykke, ribbestrikkede som du snakker om. De hadde de i svart og grått der jeg var.

Skrevet

stemmer..de har fått noen tights og leggings i den typen i alle 3 farger og 3 typer..koster vel 149-199.

Skrevet
Var forøvrig en som jobber på lindex akerbrygge som fortalte meg at de skal ha ta 3 betal for 2 i uke 44 på strømpebukser..så vet dere det!! :)
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hehe, det hadde de nettopp i Stavanger, nemlig ;) Så nå har jeg nok av det!

Skrevet
Hehe, det hadde de nettopp i Stavanger, nemlig ;) Så nå har jeg nok av det!

jade hadde det overalt inntil forrige lørdag.. :) Handlet for 1200 kr..bare stayups og strømper!

får søren meg aldri nok! :sjenert:

Skrevet

Ja, Lindex har bra utvalg. Det har også Cubus synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...