Gjest squeeky Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Vet ikke om det er her jeg skal ta dette, men prøver... Inntil nå har vi bestilt masse film og DVD fra play.com Har vært storfornøyd, da vi ikke betaler noe ekstra for en vare som koser under 200,- Men nå har altså play.com stoppet med å sende ut varer til land som ikke er under EU!!! Er det noen andre sider som har samme vilkår som play.com? Sett på Amozone.com og div. men alle skal ha ekstra for "shipping"... Hilsen trist
Anglofil Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Joda, slapp av, de selger til Norge. Men du må trykke på EU-flagget (da får du opp alle priser i Euro). De selger altså til Norge, men du må betale med Euro. Og det er forresten billigere enn pund. Jeg kan bekrefte dette da jeg faktisk bestilte fra dem for 2 dager siden. De har nettopp innført et nytt system skjønner du. Ellers er blahdvd.com like billig og tar heller ikke frakt. Mvh Yvonne Endret 15. oktober 2006 av yvonne
Arwen Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Ahaaa.. skjønte ingenting da jeg skulle bestille der i stad, men fant faktisk varene billigere et annet sted så det var kanskje like greit.
Gjest Squeeky ikke logget inn Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Men når jeg bestiller så står det bare at de bare leverer til UK....?
Anglofil Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Ikke hvis du som sagt trykker på EU-flagget, da kommer ikke det opp. Jeg prøvde det nettopp for å sjekke det ut, funker helt fint her. Trykk på EU-flagget til venstre (under der det står 'checkout') på skjermen før du trykker på 'checkout'-knappen. Mvh Yvonne Endret 15. oktober 2006 av yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå