Gjest Einar Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Hva synes du er harry? Er det forskjell på hva som er harry i rundt omkring i landet? Jeg synes østfold-rånere er utrolig harry, men hva synes de er harry?
Gjest d'Arc Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Sportsbiler, snus, langt hår og langt skjegg (da snakker vi LANGT), fyll. Jeg kommer ikke på stort mer nå.
g@brielle Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg synes østfold-rånere er utrolig harry, men hva synes de er harry? ← Da jeg var ung og aktiv miljøverner/rødstrømpe, med en klesdrakt som på den tiden ble kalt "freak" (lilla, millitærjakker, palestinaskjerf etc.) ble jeg kalt harry av en slik Østfold-råner med hockeysveis, ring i øret og bleika jeans. (Tok meg ikke nevneverdig nær av det dog ) Jeg tror det er ganske gjengs at rånefolk synes folk som engasjerer seg på venstresida i politikken er harry.
aimee Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg synes det er harry med Addidasbukser med knepping nedover beina MED matchende slippers.. Hilsen meg i trønderhovedstaden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå