Susijenta Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg skal kjøpe papirduker til et selskap. De skal helst være lys-grønne eller turkise. Hvor får man tak i dette da? Jeg har hørt at de har fest-/partyartikler på Botania. Noen som vet hva de har der? Jeg vet det ikke er særlig stilig med papirduker, men jeg aner ikke hvor lange bord det er der jeg skal dekorere eller noe, så jeg vet ikke om jeg vil ta sjansen på å sy noen i stoff...
Octavia Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har kjøpt på Binders. Har bare kjøpt nøytrale farger som hvit og beige, så jeg vet egentlig ingenting om hvilke farger de har
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 De har billige og bra papirduker på Max (tidl max20). Jeg har kjøpt limegrønne.
Gjest Fruktfat Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 europris har 5m lange papirduker i flere farger til 20kr.
Grooo Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Ofte er det like billig å kjøpe metervare fra IKEA og bare kaste etterpå...
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 max og europris har de sammen dukene, både turkis og lime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå