Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett tre filmer med ovennevnte: Alexander, The new world (?) (Pocahontas-historien) og nå nylig Miami vice, og det jeg ikke kan fatte er; hva tenker regissørene når de gir denne mannen en hovedrolle? Han har kun ett (fårete) ansiktsuttrykk. Det var jo nesten pinlig å se han som Alexander, og når de nå hadde fått klistret på han trailerbart i Miami vice kan man jo nesten lure på om han er masochist. :overrasket: Men, det er jo ikke det verste, han kan jo ikke spille, han har kun ETT uttrykk, et fårete, forundret "hvordan havnet jeg her?" uttrykk. Sylvester Stallone er jo rene karakterskuespilleren i forhold (han kan jo smile i det minste). Nei, huff, hvorfor får han disse rollene? Jeg er sikker på at de tre ovennevnte filmene hadde vært mye bedre med en annen skuespiller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si meg enig i det du skriver! Har aldri hatt sansen for ham... :riste:

Skrevet

Samme her, aldri hatt sansen for han.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Helt enig, har heller aldri skjønt hva som er så spesielt ved han!

Skrevet

Det er det jeg ikke skjønner, synes han ser ustelt og ikke tiltrekkende ut i det hele tatt..

Gjest Revenka
Skrevet

Hva er det med han?? Ikke noe spesielt spør du meg ;)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Tja, det fårete utrykket var vel ganske passende i rollen som Alexander :ler:

Skrevet

Helt enig. Jeg liker han ikke.

Skrevet

Synes han er dyktig, jeg.

Skrevet

Hva det er med ham?

I mine øyne er han ihvertfall passe hot i Miami Vice :sjarmor:

Godt dere ikke liker ham, da kan jeg ha ham heeel for meg selv. Jeg og mojito'en.

Skrevet (endret)

Har ikke hatt noe til overs for han tidligere, verken slik han har fremstått i filmer eller intervjusituasjoner, men av en eller annen grunn ble jeg svært behaglig overrasket over han i Miami Vice :rodme:

Endret av Sprilla
Skrevet

Hei igjen! Jøss, her var det jo mange som var enig med meg jo! Tenkte at jeg skulle få masse kjeft nå jeg! ;) Jeg kan til nød skjønne at noen synes han er kjekk, smaken er jo forskjellig, men de skuespillerprestasjonene er det jo så som så med!

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Likte han som bullseye i darejævel, selv om filmen sugde æseltisselur!

Skrevet

Jeg likte ham i Minority Report og i A Home at the End of the World, men etter det syns jeg han har tapt seg noe forferdelig.

Skrevet
Det er det jeg ikke skjønner, synes han ser ustelt og ikke tiltrekkende ut i det hele tatt..

:enig:

Skrevet (endret)

colin

kom ikke her å si at han ikke er kjekk? han er så j"#*: fin syns jeg...

Endret av mee mee
Skrevet
colin

kom ikke her å si at han ikke er kjekk? han er så j"#*: fin syns jeg...

Har mer sansen for denne Colin ;) .

Ikke meningen å ødelegge tråden altså...

Skrevet

Trådstarter igjen her, helt enig i dette! Myyyyye kjekkere, og absolutt en mye bedre skuespiller! :sjarmor:

Skrevet

Ikke meningen å ødelegge tråden altså...

Som jeg skulle sagt det selv! :sjarmor:

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...