Gjest Forbanna Skrevet 17. oktober 2006 #21 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg synes det er helt for jævlig at dere sperrer kattene deres inne! Se og få lagt ned denne tråden, for her diskuteres dyreplageri!
*Lene* Skrevet 19. oktober 2006 #22 Skrevet 19. oktober 2006 2 katter!! For guds skyld! Katter er faktisk flokkdyr, og trives sammen med andre katter. Når det gjelder diskusjonen vedr å ha innekatt eller ikke, skal jeg ikke gå inn på den Da vi hentent våre katter på FOD gården, (foreningen for omplasserte dyr) ble det opplyst at ingen som skulle ha innkatter fikk reise avgårde bare med 1 katt. Innekatt=2 eller flere. Kattene har veldig selskap i hverandre. Selv har jeg 2 katter. Anbefaler egentlig alle det jeg..
lagacy Skrevet 19. oktober 2006 #23 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Vi har en innekatt som er redd for å være ute og den bryr seg heller ikke om andre katter. Så jeg tror det kommer litt an på personligheten til katten, vår katt trives best alene. Den har fått prøve å være ute sammen andre katter, men det vil den ikke. Men vil tro at de fleste katter likerselskap. Bare vår katt som har litt snodig personlighet. Lykke til!!
Gjest Ingrid78 Skrevet 19. oktober 2006 #24 Skrevet 19. oktober 2006 Katter kan trives veldig godt som enebarn, hvis de da ikke er søsken. Det blir som regel endel problemer hvis man får fra to forskjellige steder. Jeg for min del mistet katten min for fire måneder siden, og bestemte meg for at jeg skulle ha to nye. Da jeg skulle hente de hadde jeg jo ikke hjerte til å sette igjen den siste, så jeg fikk tre. Men gjett hvem som dukket opp etter tre måneder.... Så nå har jeg fire katter, og det går veldig bra. De er jo både ute og inne, men de bruker likevel dokasse. Så er de søsken, så ta gjerne to.
*Lene* Skrevet 20. oktober 2006 #25 Skrevet 20. oktober 2006 4 katter ja, skulle jeg gjerne hatt også, men mannen min nekter. 2 får holde sier han...
Gjest Eir Skrevet 20. oktober 2006 #26 Skrevet 20. oktober 2006 4 katter ja, skulle jeg gjerne hatt også, men mannen min nekter. 2 får holde sier han... ← Hehe, kan trøste deg med at de ofte bytter mening, når de har hatt katt en stund. Min samboer sa ok til å prøve å ha en katt, nå har vi fire, og tenker på å starte oppdrett, og han er like ivrig som meg.
Lilith Skrevet 20. oktober 2006 #27 Skrevet 20. oktober 2006 katten vi har i dag er et år og den nye blir jo bare en kattunge (ca 5 uker i dag, så det blir jo en stund til vi får den).den vi har er jente og den nye er gutt.. så den kan jo bli spennende å se om de vil like hverandre ← Jeg var i samme situasjon: Hadde ei jente på et år, og fikk en guttunge. Var litt knuffing i begynnelsen, men de fant fort ut av det med hverandre, og nå er de gode venner. De bruker samme do. Lykke til!
Gjest Sativa Skrevet 20. oktober 2006 #28 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har tre kastrerte gutter, to av dem er inne. Vi har prøvd å ha dem ute, men de tør rett og slett ikke. Den ene av de to har fått gå litt i bånd og sånn da, for å venne seg til å være ute, men tror ikke det har hatt noen særlig positiv effekt. Ellers er de veldig glad i hverandre alle tre,og setter stor pris på hverandres selskap. Vi bruker bare en do, men bytter sanden hver dag samt plukker vekk avføring når det ligger noe der utenom "sandbyttingen"
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2006 #29 Skrevet 21. oktober 2006 Dere som har 2 katter.. deler disse doen, eller har dere hver deres do til hver katt? Og har dere en av hver eller 2 av samme kjønn? ← Èn do, men utemulighet i tillegg. Har samme kjønn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå