Gjest ElisabethH Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Har hørt en musikkvideo flere ganger, og har lyst til å laste ned sangen, men får aldri med meg tittelen. De er noen gangstere som synger om og om igjen "Keeps me randerin'. Roling(?)," Vet du hva låten heter?
Latee Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hvordan er videoen? Kanskje et skudd i mørke, men tenker du på Chamillionaire med Ridin'?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Den tenkte jeg også på med det samme. "Ridin'" eller "Ridin' dirty" med Chamillionaire.
Gjest Wasabi Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Det må være den ja! Jeg skjønte heller ikke teksten "Keeps me randering/rolling..???" fra radio men da jeg så videoen hørte/så jeg det; han synger om politiet som "trying`to catch me ridìn dirty"! (Er så herlig når man endelig skjønner sånt, små gleder i hverdagen, he he)
mee mee Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 ja det er de som står litt lengre opp i inneleggene. ridin dirty! digger den
Gjest Taxi Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 They see me rollin' They hatin patrollin and tryna catch me ridin dirty Tryna catch me ridin dirty (*4X*) My music so loud I'm swangin They hopin' that they gone catch me ridin dirty Tryna catch me ridin dirty (*4X*) Ingen randering i teksten btw
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Litt off topic men, kan ikke fordra den låta jeg
Gjest Taxi Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Litt off topic men, kan ikke fordra den låta jeg ← Ikke jeg heller. Degosmusikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå