Gå til innhold

G-punktet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som kan gi meg en nøyaktig beskrivelse av hvor g-punktet er, og hvordan det føles når man blir massert der. Har letet litt og prøvd å finne det. Føler velbehag og får kjapt orgasme når jeg masserer meg der det skal være, men er ikke helt sikker på om jeg treffer rett.

Har prøvd å fulgt alle guider til g-punkts massasje på nettet, men synes ikke de er så veldig beskrivende.

Er det noen som kan forklare meg på en enkel måte hvor det er, og hvordan det det føles når jeg treffer det?

Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lette også en stund før jeg fant ut at mitt g-punkt ligger mye lengre ut enn "veibeskrivelsene" skulle tilsi. Faktisk har jeg G-punktet rett innenfor sjedeåpningen. Når jeg er skikkelig kåt og blir stimulert her blir det er varm ,kilende fornemmelse, nesten så det kjennes ut som jeg tisser på meg. Til å begynne med trodde jo jeg at det var akkurat det jeg var på vei til å gjøre, så jeg kenp igjen, og den deilige følelsen forsvant. Når jeg derimot klarer å slappe av under stimuleringen blir det varmere og mer og mer intens. Tilslutt når det et punkt hvor det stråler og kribler i hele underlivet, jeg får kraftige, hurtige sammentrekninger i sjeden, noen ganger renner det en klar, litt seig væske ut av meg ( ganske mye faktisk) og jeg blir nesten usigelig avslappet etterpå.

Skrevet
:overrasket: Du har ikke tissa da da? hehe.. jeg har opplevd det at det kjennes ut som jeg må skikkelig på do,så jeg kniper igjen som du sa..jeg klarer ikke slappe av for da føler jeg jeg kommer til å tisse!..og d hadde vært grusomt flaut!
Skrevet

tror ikke alle har det engang, jeg. Mitt er ihvertfall fraværende...

Skrevet

Jeg finner ikke tissen min, heller :tristbla:

Skrevet
:hoho: Det vil jeg mene er et noe større problem....
Skrevet
Jeg finner ikke tissen min, heller  :tristbla:

:ler: uff uff... stakkars deg....... :troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...