Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg kan se nesten alle blodårene mine over hele kroppen. De er blitt veldig blå/turkis/lilla. Synes det er litt skremmende. Det er kommet over et par uker. Synes det blir verre for hver dag. Er ikke spesielt tynn, blek eller veltrent så det kommer ikke av det. Det er ikke det at de buler ut, men alle vises. Ser ut som et spindelvevs nett. Det blir bare verre og verre.... Kan det tyde på sykdom i hjertekar eller lunge`? Noen som vet. Har også vært litt tungpustet i det siste.... 25 år kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det har ikke med temperatur å gjøre, f eks om dere har skrudd på varme inne? Da utvider blodårene i huden seg. Har aldri hørt om at synlige blodårer kan ha med hjerte-lungeskykdom å gjøre, men du kan jo ta en tur til legen for å sjekke blodtrykk og sånt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er plaget med det samme. De blir bare mer og mer synlige, særlig på lår og legger. Mamma og mormor er helt lik så tror det er arvelig. Men akkurat hva det kommer av vet jeg ikke..... Særlig pent er det uansett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. oktober 2006 #4 Del Skrevet 15. oktober 2006 Om du er engstelig for sykdom, så plukker du opp telefonen i morgen tidlig og bestiller en time hos fastlegen din. for ingen her kan fortelle deg svaret på det du lurer på, det kan derimot legen din gjøre ved å undersøke deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå