Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på byen i går, møtte en fyr jeg egentlig ikke engang syntes var kjekk, men snakka masse med han, og han var tydelig interessert. Husker ikke helt hva som skjedde, og det plager meg veldig. Tror ikke det var noe fysisk, og på slutten av kvelden gikk vi ikke hjem sammen for å si det sånn. Husker slutten veldig godt, begynte å bli edru...

Men... Jeg husker klemming og at han holdt meg i hånda... Men jeg forklarte han på slutten at jeg fikk dårlig samvittighet og at dette ikke er noe jeg kan eller vil gjøre. Og at jeg var nødt til å fortelle det til kjæresten min. Da sa fyren at det ikke var noe å fortelle, for det hadde ikke skjedd noe. Så ga vi hverandre en klem, og jeg kommer (forhåpentligvis) aldri til å se han igjen.

Har fortalt deler til kjæresten min... Men... Ikke at jeg ikke husker hva som skjedde.

Jeg holder på å dø av dårlig samvittighet. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Om du har fortalt kjæresten din at du har dårlig samvittighet på grunn av noe du gjorde med en fyr i går, og at du ikke husker hva som skjedde, så har du nok lagt grobunn for at han skal tro både det ene og det andre. Er du sikker på at dere bare holdt hverandre i hånden, men satte en grense etter det så har du vel ikke vært utro. Du har antakelig gått for langt i forhold til hva du synes er greit så jeg regner med at du ikke har tenkt til å holde andre enn kjæresten i hånden fremover. Hva hadde du selv syntes om kjæresten din holdt en annen jente i hånden og ga henne en klem?

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Synes du skal la resten ligge, eller kanskje du har en venninne somvar sammen med deg og som kan si om hun syntes du oppførte deg upassende til samboer å være?

Ellers kan jeg bare si at jeg synes du skal vurdere alkoholmengdene bedre heretter - kan føre mye grums med seg å ikke huske hva en gjør..

Skrevet

Jeg er overhodet ikke sikker på noe som helst. Har et problem med hukommelse når det gjelder alkohol, skal ikke mange ølene til før jeg ikke husker detaljene...

Jeg vet at kjæresten min stoler på meg, og jeg snakket med han i natt, han var edru. Han sa at det gikk greit, og jeg tror han mener det. Han stoler kanskje mer på meg enn jeg gjør selv.

Og selvfølgelig har jeg ikke tenkt å holde noen andre i hånda igjen, og jeg hadde blitt kjempelei meg hvis han hadde gjort noe tilsvarende. Jeg angrer så sykt mye, skulle gjort hva som helst for å ta det tilbake.

Venninnene mine var ikke der, var ute med noen fra jobben og de jeg kjenner godt var på et annet utested...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Utfra det du skriver, ff, så er jeg helt enig med Gjest_meg*. Om du mister hukommelsen og ikke stoler på deg selv så bør du la være.

Skrevet

Uff... Hvis jeg var deg ville jeg sett på dette som en lærepenge, lagt det bak meg og sluttet å drikke så mye at du mister hukommelsen og/eller gjør ting du angrer på. Klarer du ikke å begrense deg når drikker så ville jeg droppa helt å drikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...