Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ting jeg må få luftet med noen, så håper noen tar seg tid til å gi meg noen råd.

Har flørtet/datet en fyr en stund nå. Har vært venner i mange år før det, så kjenner hverandre veldig godt. Men nå i helgen har han klart å gjøre meg veldig usikker. Han måtte ordne noe i den byen moren hans bor i. Men istedet for å bo hos henne valgte han å campe hos en venninne. Er ikke det litt merkelig når han har en greie på gang med meg?

Noen som vet om en måte jeg kan få spurt om de sov i samme seng, uten å høres masete ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han sover hos en venninne istedenfor når han fint kan sove hos moren sin, ville jeg synes var et godt nok tegn for meg. Han er nok ikke That in to you..

Skrevet

Det er vel ikke merkelig med mindre han har følelser for henne, og det tviler jeg på. Snakk om å male fanden på veggen!

Kanskje han synes moren maser for mye?

Skrevet

Hvis du kjenner han så godt, så kan det ikke være vankelig å spørre han. Kommunikasjon er viktig fra dag 1.

Og hva hadde du sagt om ham hadde overnattet hos en venn og ikke en venninne da?

Har han hatt denne venninnen som noe annet enn en venn? Venner kan man ha av begge kjønn.

Men det er viktig og få avklart det da, så snakk med han. Og lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde bare latt det liggge, og ikke spurt om hvilken seng eller sofa han sov på. At en mann velger å sove over hos en venninne betyr ikke at de sover i samme seng, eller har et opplegg på gang.

Personlig ville jeg sovet hos en kamerat som bor i samme by som min mor, rett og slett fordi min mor og jeg får nok av hverandre over lengre tid (som et døgn).

Jeg synes det er bedre å vise den andre såpass tillit til den andre, at en ikke snoker eller prøve å stille spørsmål om venninner, som gjerne bare er venninner uten opplegg. Hadde du likt om han stilte spørsmål om dine mannlige venner (hvis du har noen)?

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg vet det aldri har skjedd noe mellom dem. men han har fortalt meg at hun har ønsket at det skulle det. Derfor jeg syns det er litt rart han valgte å bo der. han reagerte litt rart når jeg spurte hvor han skulle bo og, det som fikk meg til å lure litt.. (og jeg spurte bare som jeg ville spurt hvem som helst..)

Hmm, får vel bare vente og se hva som skjer, men jeg har blitt veldig skeptisk ang hva jeg vil skal skje videre med oss nå :forvirret:

Skrevet

Har forresten ingen problemer med å svare han hvis han lurer på ting ang meg og mine kamerater.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg tror nok jeg hadde blitt litt skeptisk.. Spesielt siden han velger å bo der når han vet hun har/har hatt lyst på han.

Skrevet

Uff, får vel innse at han ikke er den jeg trodde han var :cry: :grine:

Må vel få tatt en prat med han i kveld og si ifra at jeg ikke orker å fortsette på denne måten. Så kan jeg prøve å komme meg videre etterhvert. Men det kjipe er at nå er vel et langt vennskap ødelagt :forvirret:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Han er nok ikke That in to you..

Akk og ve. Saueflokk.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Uff, får vel innse at han ikke er den jeg trodde han var  :cry:  :grine:

Må vel få tatt en prat med han i kveld og si ifra at jeg ikke orker å fortsette på denne måten. Så kan jeg prøve å komme meg videre etterhvert. Men det kjipe er at nå er vel et langt vennskap ødelagt  :forvirret:

Prøv hvertfall å få klarhet i hvorfor han sov der da. Er jo ikke sikkert han hadde noen baktanker selv om det kan virke mistenksomt!

Skrevet

Må vel få tatt en prat med han i kveld og si ifra at jeg ikke orker å fortsette på denne måten. Så kan jeg prøve å komme meg videre etterhvert. Men det kjipe er at nå er vel et langt vennskap ødelagt  :forvirret:

Du kan da ikke dumpe han fordi noen på KG forteller deg at han ikke er interessert i deg fordi han valgte å krasje hos en venninne istedenfor på gutterommet? Selv om venninnen har lyst til at noe skal skje?! Noen gutter klarer å stå i mot fristelsen til å ligge med alle som tilbyr seg. Kanskje din er slik?! Du må ikke la tilfeldige KG brukere styre slike valg vel? Greit å få gode råd, men tenk sjæl!

Skrevet

La nå heller tvilen komme ham til gode.

Som flere andre sier, kanskje han har en masete mor.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Løpet trenger da ikke være kjørt av den grunn? Vær så snill og snakk med ham. Dette trenger da ikke å bety noe? Om han virkelig bedrev lysskye aktiviteter med henne, tror du da han ville fortalt deg om at han sov der? Ville han ikke da bare sagt at han sov hos moren?

Skrevet (endret)
Uff, får vel innse at han ikke er den jeg trodde han var  :cry:   :grine:

Alle vi her inne vet bedre enn deg, og det er vi som sitter med fasiten :ironi:

Det er faktisk slik du fremstiller det i ditt innlegg.

Hvem kjenner han best av deg og oss her inne?

Hvem skal du stole på, han eller oss her inne?

Hvem skal styre livet ditt, deg selv eller oss her inne?

For det du burde gjøre var rett og slett å snakke med han, la han få fortelle hva denne venninnen er for han. Det kan godt være hun bare er en venninne, og at det ALDRI har vært noe mellom de.

Så før du hører for mye på folk her inne, bør du gi han en mulighet til å få sagt sitt. Og det er bare til å snakke rett fra levra, for det liker faktisk en del gutter best.

Endret av Piper
Skrevet

Jeg tror trådstarter trenger å jobbe for å få opp selvtilliten sin. Når du tror bedre om deg selv, trenger du ikke mistenke og mistolke venner og kjæreste.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg er av den sjalue typen så jeg hadde ikke likt det. MEN.... jeg kunne fint ha sovet hos en venn istedet for familien uten å tenke noe mer over det. Gjør det ikke fordi sambo er også av den sjalue typen ;) Det jeg prøver å si er egentlig at jeg kanskje ville ha tenkt rare tanker hvis samboeren min sov hos en venninne mens hvis jeg hadde gjort det samme ville jeg ikke tenkt noe over det. Hmm.. ikke så lett å ordsette.

Skrevet

Hei igjen

Takk for mange svar. Ser at det forrige innlegget mitt ble litt feil.. Det jeg mente var at hvis jeg etter å ha pratet med han fortsatt sitter med en veldig ekkel følelse, at han ev har delt seng med henne.. DA skal jeg roe ned hele greia med han litt.. Og det med om hele vennskapet blir ødelagt, så har det seg sånn at jeg ikke orker å ha uærlige mennesker i livet mitt. Er veldig viktig for meg med åpenhet og ærlighet.. Sånn sett ser jeg at jeg jo egentlig burde spørre han rett ut. Det jeg ville likt at han hadde gjort hvis han lurer på noe, istedenfor å gå rundt og gruble.

Stemmer forresten at jeg har litt dårlig selvbilde. Har blitt veldig brukt/lurt av en fyr, og sånt setter spor.

Skrevet

:troest:

Sikkert greit at du forteller han at du takler dårlig at han sover over hos venninner i framtiden, i allefall?

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt noe på gang med en fyr, og han fortalte meg at han overnattet hos en venninde som attpåtil er intressert, så hadde jeg stille og rolig takka for meg.

Hadde ikke ofra et øyelokk til på fyren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...