Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg vet at de finnes noen som ikke klarer å stole 100 % på sin samboer. Mobiltelefoner har blitt brukt som hemmelig flørt med en annen kvinne/mann. Sjekker du mobilen til din samboer? Jeg sjekker ikke mobilen til min samboer. Jeg stoler 100 % på han. Jeg tar telefonen når den ringer, men jeg svarer ikke på meldingene hvis han ikke har bedt meg om det. Det samme gjelder motsatt. Vi stoler 100 % på hverandre.
Nabodama Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Nei, jeg sjekker ikke mobilen til mannen min. Regner med at jeg kjenner ham så godt at jeg ville oppdage det på annet vis hvis han roter seg bort i noe tull....men det tror jeg ikke han gjør, ihvertfall ikke når forholdet vårt er sånn som det er nå.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Vi kikkar på telefonane til kvarandre for tidtrøyte når vi kjedar oss. Vi har alltid meldingar som den andre syns er hysterisk morsomme i kjedlege øyeblikk. Men vi sjekkar ikkje telefonane til kvarandre av mistenksomhet.
Malama Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Nei, jeg sjekker den ikke, har ingen grunn til det. Men jeg svarer den om han ikke er tilgjengelig (løper til ham med den om han er i huset, ret og slett fordi det somregel er folk jeg ikke kjenner som ringer i jobbsammenheng etc) Meldinger bare opplyser ejg ham om at han har fått. Han gjør det samme med min telefon. Vi kan fint lese melindger høyt for hverandre, og svare også, dersom den andre ber om det. Jeg kan dog gjerne sitte og trykke på mobilen hans, som underhldning, se på bildene og sånn. Men meldingene gidder jeg ikke sjekke.
Minien Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har sjekket mobilen til typen min et par ganger. Det var i begynnelsen av forholdet, og jeg var veldig usikker på ham fordi jeg ikke syns han ga nok av seg selv. (Jeg fant ingenting mistenksomt.) Nå, derimot, gjør jeg det aldri. Det handler om å stole på hverandre. I begynnelsen, som sagt, så var jeg usikker. Nå er jeg derimot 100% sikker på ham, og har derfor ingen grunn til å sjekke mobilen hans. Ja, jeg vet det var galt, men ting som er gjort kan jeg dessverre ikke ta tilbake.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Vi kikkar på telefonane til kvarandre for tidtrøyte når vi kjedar oss. Vi har alltid meldingar som den andre syns er hysterisk morsomme i kjedlege øyeblikk. Men vi sjekkar ikkje telefonane til kvarandre av mistenksomhet. (men så har jeg snubla over en del på kanten meldinger (i flg meg) slik og... :/)
monja Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg sjekker aldri telefonen. Jeg tar den ikke når den ringer heller. Samme andre veien.
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Vi sjekker aldri mobilen til hverandre, men kan lese meldingene vi får høyt hvis den som får meldingen holder på med noe.. Og så kan vi diktere svar. Hvis telefonen ringer tar jeg den aldri, men løper heller til han med den.
Gjest squeeky Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Har aldri sjekket mobilen til sambo, ikke han heller på meg. Tar telefonen om den ringer hvis han er utilgjengelig....Og han på meg...
Labomba_83 Skrevet 15. oktober 2006 #10 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har mange ganger sjekket telefonen til samboeren min når han har latt den ligge. Er blitt flinkere til å ikke gjøre det. Men hvis han har glemt den hjemme, klarer jeg ikke la være... OG grunnen til dette er fordi han blir helt gal om jeg tar den mens har ser. Han hopper over meg og det virker som om han har noe å skjule. Han unnskylder det med at han ønsker noe privatliv. Og han blir også sur hvis jeg spørr hvem som ringte eller sendte mld. OG jeg har fersket han i å lyge om hvem han skrev mld med. Han sa han skrev mld med en kompis, når han i virkeligheten skrev mld med en jente.....Og jeg har også funnet at han har mottatt mms av en jente hvor han hadde svart "så søt du var" (eller noe i den duren". Så når den ligger foran meg og jeg har muligheten, klarer jeg ikke motstå fristelsen. Men jeg får VELDIG dårlig samvitighet etterpå....
aimee Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Dette har jeg problemer med å tro på faktisk! Med mindre alle dere som har svart så langt, er unntakene. Sjekk denne: http://www.mobilen.no/wip4/omtale/23leserp...s-d.epl?id=1123 God fornøyelse
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har ikke SNIK-lest på mobilen hans nei. Han har ikke gitt meg grunn til det. Jeg har lest meldinger som han ga meg "lov" til å lese, og tatt telefonen når den ringer. Men ikke i hemmelighet... Den dagen jeg har mine mistanker om noe tull, kan det godt hende jeg gjør det. Men hittil; nei..
Gjest Tweek Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg sjekker ikke mobilen til samboeren min. Jeg sier bare til han at han fikk mld hvis han ikke var med mobilen da, og så kan jeg ta den hvis han er opptatt. Ellers så leser jeg ikke mld. Har gjrot det engang, for vi var på båttur og jeg fikk ikke sove. Fikk lov av han, men da så jeg ei mld og han hadde lyvd til meg. Filletinge egentlig men jeg ble irritert og det var så unødvendig. Etter det har jeg aldri gjort det. Han samme med meg
animelona Skrevet 15. oktober 2006 #15 Skrevet 15. oktober 2006 Nope, sjekker ikke mobilen til samboeren min. Men det hender jeg låner den, enten får å ringe eller får å spille tetris... Leser ikke meldingene hans for det om fordi jeg stoler på han, og tror ærlig talt ikke han har noe å skjule så lenge jeg får låne mobilen hans... Vi har lest meldingene til hverandre innimellom, men det har vel bare vært fordi vi har kjeda oss...
Missbumblebee Skrevet 15. oktober 2006 #17 Skrevet 15. oktober 2006 Vi har da ingenting å skjule for hverandre. Dersom han hadde passet veldig på mobilen sin hadde jeg blitt mistenksom og sett om jeg fant noe snusk, men det har jeg ikke noen grunn til. Sånn vi har det i dag er det helt greit at jeg ser på hans mobil, samtidig som han kan se så mye han vil på min uten at det føles som snoking for noen av oss.
Arkana Skrevet 15. oktober 2006 #18 Skrevet 15. oktober 2006 Nei, jeg sjekker den aldri, det har jeg ikke behov for. Jeg pleier heller aldri å svare den eller lese nye meldinger om han ikke er tilgjengelig, det går faktisk an å ringe tilbake. Hadde han ventet en viktig telefon som ikke kunne vente hadde han jo sørget for å ha mobilen med seg.
juliannae Skrevet 15. oktober 2006 #19 Skrevet 15. oktober 2006 Vi har mange av de samme vennene, noen ganger går det surr for oss hvem som eier hvilken mobil. Jeg leser hans meldinger han leser mine. Jeg trenger derimot ikke å skjule at jeg leser hans meldinger eller motsatt. Hadde jo vært veldig mistenksomt hvis han hadde meldinger på mobilen han ikke ville at jeg skulle lese... Det hadde vært feil! Selvsagt lar jeg han ikke lese meldinger fra mine venninner som betror seg på sms (men det er sjelden vi venninner tar det på sms). Tipper at han sletter meldinger av privat art fra hans kamerater. Men lell vi har de samme vennene så det hadde vel blitt diskutert rundt middagsbordet.
Chiquita Skrevet 15. oktober 2006 #20 Skrevet 15. oktober 2006 Ja, jeg svarer mobilen hans om det ringer (og jeg kjenner den som ringer), og jeg leser SMS om han får fra noen jeg kjenner. Slik er det den andre veien også. Han svarer på min tlf, og kan lese mine SMS. Vi har ingenting å skjule, så vi ser ikke på det som noen stor sak. Har aldri "snik-lest" på mobilen hans. Det ser jeg ingen grunn til. Men jeg kan fint finne på å lese tidligere mottatte SMS, osv... Han pleier å få en del morsomme sms fra kamerater som er fin underholdning for meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå