Gå til innhold

Sjalusi - Syke kvinner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktisk enig i mye av det som står der jeg.

Jeg ville f.eks ikke likt om mannen min:

- Gikk på strippebar og fikk en lap dance

- Hadde nettsex med ei anna dame

- Kyssa ei anna dame

- Flørta grovt med ei anna dame.

Det vil ikke nødvendigvis si at jeg hadde sett på det som utroskap. Men jeg ville sett på det som oppførsel som var rimelig usjarmerende. Han hadde nok blitt et "tapertryne" i mine øyne, og da hadde det liksom ikke vært så mye vits i.

Jeg foretrekker menn som har ryggrad nok til å være lojale. Som ikke er så usikre at de trenger å få bekreftelse ved seksuell flørt eller nettsex med andre. Og ikke minst: som ikke synes det er toppen av lykke å betale for å se andre damer kle av seg.

Noen kvinner synes ikke sånt betyr noe, så lenge de er den han kommer hjem til. For meg er det heller slik at en slik fyr kan få gå hjem til noen andre. Jeg gidder ikke bruke tiden min på menn jeg synes er patetiske.

(Og bare så det er sagt: så langt i livet har jeg ikke trengt det heller. Langt fra alle menn er rølpete harryfyrer som klapser fremmede damer på rompa på vei til eller fra strippeklubb ;) (satt på spissen ja)

Skrevet

"Å snakke med andre damer på nettet er ikke bra. Å snakke om sex med andre damer på nettet er noe av det verste du kan gjøre. Går det sålangt at du til og med må ta litt på deg selv mens du snakker om sex med andre damer på nettet - da er det over og ut.De fleste damer mener at om mannen må tilfredsstille seg selv med hjelp av damer han snakker med på nettet - da er det et tegn på utroskap."

Damer som mener det er jo bare SYKT sjalu da! :sarkasme:

Skrevet

Der traff du spikeren, gitt!

Virkelig godt sagt, Anna! :klappe:

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Enig med de andre her. Synes ingen av punktene minner om sykt sjalusi. Kanskje ikke direkte utroskap alt, men ikke forenlig med det å ha en kjæreste.

Endret av Bellatrix
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

:hoho: Se det nederste da! Håper de mente seriøst at dette er selvsagt utroskap, og ikke "Ja dette er selvsagt utroskap :roll:"

Forbaskade idiot-artikkel!

Skrevet
Er faktisk enig i mye av det som står der jeg.

Jeg ville f.eks ikke likt om mannen min:

- Gikk på strippebar og fikk en lap dance

- Hadde nettsex med ei anna dame

- Kyssa ei anna dame

- Flørta grovt med ei anna dame.

Det vil ikke nødvendigvis si at jeg hadde sett på det som utroskap. Men jeg ville sett på det som oppførsel som var rimelig usjarmerende. Han hadde nok blitt et "tapertryne" i mine øyne, og da hadde det liksom ikke vært så mye vits i.

Jeg foretrekker menn som har ryggrad nok til å være lojale. Som ikke er så usikre at de trenger å få bekreftelse ved seksuell flørt eller nettsex med andre. Og ikke minst: som ikke synes det er toppen av lykke å betale for å se andre damer kle av seg.

Noen kvinner synes ikke sånt betyr noe, så lenge de er den han kommer hjem til. For meg er det heller slik at en slik fyr kan få gå hjem til noen andre. Jeg gidder ikke bruke tiden min på menn jeg synes er patetiske.

(Og bare så det er sagt: så langt i livet har jeg ikke trengt det heller. Langt fra alle menn er rølpete harryfyrer som klapser fremmede damer på rompa  på vei til eller fra strippeklubb  ;) (satt på spissen ja)

Enig med Anna jeg.

Skrevet

Jeg hadde definitivt ikke likt det hvis kjæresten min gjorde noe av det som står beskrevet i den artikkelen. Og som noen skrev over her, så tror jeg ikke han hadde likt det hvis jeg hadde gjort noe lignende heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...