Yme Skrevet 16. oktober 2006 #21 Skrevet 16. oktober 2006 Nesten så man ikke tror deg. ← Jepp, logg ut for å skrive det du... Hærregud
Yme Skrevet 16. oktober 2006 #22 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er helt sikker på at jeg kunne greid å gå i mange månter uten noesomhelst form for runking eller sex. Det kunne blitt litt vansklig til tider, men jeg er 100% sikker på at det ikke hadde vært et problem for meg.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #23 Skrevet 16. oktober 2006 Tro meg, det stemmer ikke! ← Så du aldri onanerer? eller mener du at du ikke ville klart deg uten sex med andre. Om det er det første, så tror jeg deg ikke. Lite normalt
aimee Skrevet 16. oktober 2006 #24 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Så du aldri onanerer? eller mener du at du ikke ville klart deg uten sex med andre. Om det er det første, så tror jeg deg ikke. Lite normalt ← Jo, jeg gjør det. Men som jeg fortalte tidligere i tråden, har jeg begynt ganske nylig, og senere enn de fleste andre vil jeg tro. Jeg har (av en eller annen grunn) lest en del om dette, og legene mener at det er like normalt å gjøre det, som ikke å gjøre det. Du kan ikke dra alle jenter over en kam - å si at alle kvinner onanerer! Det er mange som ikke gjør det. Og det blir enda verre når du sier "lite normalt". Tenk på de jentene som leser dette, som nå føler seg unormale! Det trenger de virkelig ikke. Endret 16. oktober 2006 av aimee
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #25 Skrevet 16. oktober 2006 Tenk på de jentene som leser dette, som nå føler seg unormale! Det trenger de virkelig ikke. ← Du, jeg tror jenter i de tidlige tenårene som ikke klarer å la være å onanere 2-3 ganger om dagen, og som ikke tør å prate om temaet innad i jenteflokken, føler seg nok mer unormale enn de som ikke onanerer.
aimee Skrevet 16. oktober 2006 #26 Skrevet 16. oktober 2006 Du, jeg tror jenter i de tidlige tenårene som ikke klarer å la være å onanere 2-3 ganger om dagen, og som ikke tør å prate om temaet innad i jenteflokken, føler seg nok mer unormale enn de som ikke onanerer. ← Det kan godt hende, og det er et godt poeng. I den alderen der er vel de aller fleste usikre uansett. Men jeg står på mitt fremdeles, ikke alle kvinner onanerer.
Aquila Skrevet 16. oktober 2006 #27 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg onanerer i allefall en gang i uka i gjennomsnitt. Noen perioder (når vi har mye sex) er det ikke noe jeg higer etter, men i dødperiodene eller når gubben er borte blir det ganske mye. Tror mange føler det er litt tabu, fy fy og ekkelt, så ja, jeg tror nok det er jenter som ikke onanerer.. ....men jeg ser det som fint å være kjent med egen kropp, jeg gjør det, har gjort det siden jeg var veldig ung - og jeg liker det!
Gjest -eline- Skrevet 16. oktober 2006 #28 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg onanerer i allefall en gang i uka i gjennomsnitt. Noen perioder (når vi har mye sex) er det ikke noe jeg higer etter, men i dødperiodene eller når gubben er borte blir det ganske mye. Tror mange føler det er litt tabu, fy fy og ekkelt, så ja, jeg tror nok det er jenter som ikke onanerer.. ....men jeg ser det som fint å være kjent med egen kropp, jeg gjør det, har gjort det siden jeg var veldig ung - og jeg liker det! ← Høres omtrent ut som meg, begynte med slikt allerede som unge (skjønte ikke helt hva det var men det var godt...). Blir mindre i perioder hvor kjæresten er her, men et greit substitutt når man er langt unna hverandre. Nettsex har vært en ok måte å overleve langdistanseforholdet...
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #29 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg tror det. jeg gjør det værtfall hele tiden. Når jeg dusjer, om kvelden når jeg skal sove. jeg kan ikke la være og ta på meg selv.
Top Gun Skrevet 16. oktober 2006 #30 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har aldri onanert. Det betyr ikke at jeg ikke liker sex. For meg er sex noe jeg gjør sammen med mannen min. ← Blir du ikke kåt uten mannen din?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #31 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg fungerer nesten ikke hvis jeg ikke onanerer i tillegg til sex med min samboer. Selv om den sexen er bra, så må jeg ha onanien ved siden av. De fantasiene som gjør meg mest kåt, er liksom ikke på samme måte tilstede når jeg har sex, men når jeg onanerer boltrer jeg meg i de saftigeste og mest perverse levende bilder.... ...dere skulle bare visst...
Gjest Bellatrix Skrevet 16. oktober 2006 #32 Skrevet 16. oktober 2006 Blir du ikke kåt uten mannen din? ← Nei.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. oktober 2006 #33 Skrevet 16. oktober 2006 Det er bare fordi du ikke finner... ehm... ting ← Haha lol omg, det er faen meg lenge siden.
Gjest monika Skrevet 18. oktober 2006 #34 Skrevet 18. oktober 2006 hmm et spm i dette me onani?? er jeg unormal som ik liker å onanere? får d ik til, foretrekker at typen gjør d.
aimee Skrevet 18. oktober 2006 #35 Skrevet 18. oktober 2006 hmm et spm i dette me onani?? er jeg unormal som ik liker å onanere? får d ik til, foretrekker at typen gjør d. ← Nei, du er absolutt ikke unormal. Og det er akkurat det jeg har prøvd å si underveis her.
Eve Luna Skrevet 18. oktober 2006 #36 Skrevet 18. oktober 2006 Det er jenter som syns at sex er oppskryt. Jeg har hatt perioder hvor jeg hadde ikke lyst på sex i mange måneder, muligens år. Men det betyr ikke at jeg aldri gjør det. Nå trives jeg godt med det. Og jeg tror ikke at det finnes jenter som ALDRI har gjort det. Alle har prøvd det. Men ikke alle fortsetter med det.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. oktober 2006 #37 Skrevet 18. oktober 2006 Alle har prøvd det. Men ikke alle fortsetter med det. ← Ok, da har jeg visst gjort det uten å vite det.
Gjest gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #38 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg onanerer. Må jo det. Tror ikke jeg hadde klart meg uten, men det har vært perioder hvor jeg har onanert mindre en ellers.
Yme Skrevet 18. oktober 2006 #39 Skrevet 18. oktober 2006 Haha lol omg, det er faen meg lenge siden. ← Stemmer! Men jeg har ikkeno liv, så jeg pleier å notere ned alt du sier, så jeg kan ta det opp igjen litt seinere, for å virke kul
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #40 Skrevet 18. oktober 2006 Ok, da har jeg visst gjort det uten å vite det. ← At noen har seksualdrift, og ikke opp gjennom barndom/ungdom, alene med sine fantasier har opplevd vellyst knyttet til underlivet, er ikke troverdig overhodet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå