Gjest batman Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Min sambo og jeg har hatt problemer i flere måneder og derfor ikke hatt sex. Jeg må runke for å få dekket mine lyster. Min sambo sier hun aldri onanerer. Jeg tror henne ikke for jeg vet hun er veldig sexhungrig. Finnes det jenter som aldri har onanert? Klarer kvinner seg flere måneder uten sex eller kan dette være et tegn på at de får sex av annen? Synes det er veldig rat at kvinner klarer å styre sine lyster i månedsvis mens mannen får senebetennelse i høyrehånda?
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Kan svare for meg selv: Første gangen jeg onanerte var jeg 19. Det kan godt gå noen uker mellom hver gang, men ikke måneder. Noen gjør det ofte, andre sjeldent, og noen aldri.
Gjest beekeeper Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Når jeg gikk på medisiner hadde jeg ikke sexlyst i det hele tatt og onanerte ivertfall ikke på månedsvis. Så ja, det går an. Hadde jeg svart før den tid, så nei, da hadde det ikke gått an.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg kan onanere flere gnager om dagen, to ganger i uka og en gang hver t jubelår. Dete går i perioder som alt annet i livet. Når jeg og min forhenværende samboer hadde problemer i forholdet, noe som resulterte i null sex i mange måneder, var jeg sliten, sur, lei, oppgitt, fortvilt etc etc , og kan ikke komme på at jeg onanerte en eneste gang. Når jeg derimot har det bra kan jeg godt onanere selv om jeg har hatt sex samme dag.
Fiol Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg onanerte kanskje et par ganger i måneden når jeg ikke hadde kjæreste, men nå som jeg har det føler jeg jeg ikke trenger det. Bare hvis vi er lenge borte fra hverandre.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har sexlyst som gå på overtid, men synes ikke det er så interessant å drive med seg selv.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har aldri onanert. Det betyr ikke at jeg ikke liker sex. For meg er sex noe jeg gjør sammen med mannen min.
Labomba_83 Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Ja det er mulig at jenter ikke onanerer. Jeg kan selv gå i perioder på flere mnd hvor jeg ikke gjør det. Til gjengjeldt til 5 ganger om dagen... Så om hun sier at hun ikke gjør det, så stemmer nok sikkert det
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har aldri onanert. Det betyr ikke at jeg ikke liker sex. For meg er sex noe jeg gjør sammen med mannen min. ← Nesten så man ikke tror deg.
Liskat Skrevet 15. oktober 2006 #10 Skrevet 15. oktober 2006 Det går i perioder. Til vanlig daglig, eller i alle fall minst 5 ganger i uken. Andre ganger kan det gå over en måned uten, vanligvis når livet er litt labert. Men jeg har funnet ut at jeg har lettere for å slappe av hvis jeg får kost meg oftest mulig, så når ting går på tverke her så tvinger jeg meg selv til å onanere så ofte som mulig (er gjerne lettere å sovne etter en liten orgasme).
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 jeg gjør det ca.2 ganger om dager, ofte mer, og har holdt på siden jeg var 13år. Jeg er 21år. Og har type Og er passe sex gal ja
aimee Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har aldri onanert. Det betyr ikke at jeg ikke liker sex. ← Jeg tror deg! Jeg er nemlig helt ny i onanigamet og har aldri gjort det tidligere. Så lenge jeg har vært seksuelt aktiv har jeg alltid vært veldig glad i sex, men ikke hatt for vane å tilfredstille meg selv. Men NÅ har jeg funnet meg en helt faaaaantastik vibrator - så nå skjønner jeg plutselig hvorfor dere andre gjør det! Ahh... Sukk...
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 Om jeg ikke hadde hatt vibrator så,- ja! Da hadde jeg aldri onanert. Det får jeg ingenting ut av. Kunne like gjerne klødd meg i hodebunnen. Jeg tror absolutt det finnes kvinner som aldri onanerer. Jeg får enormt mye mer utbytte av seksuelle drømmer enn onanering. I seksuelle drømmer får jeg orgasme, noe jeg ikke får ellers.
Minien Skrevet 16. oktober 2006 #15 Skrevet 16. oktober 2006 Da jeg var singel, så onanerte jeg kanskje et par-tre ganger i uka. Nå som jeg har kjæreste har jeg ikke store behov for det, så det blir vel kanskje maks en gang i måneden (hvis jeg ikke har sett han på lenge).
Gjest Søt Skrevet 16. oktober 2006 #16 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg onanerte max 1-2 ganger i måneden, så fikk jeg meg kjæreste, og vi har vært ilag snart et år.. Kanskje gjort det 1-2 ganger siden vi ble sammen. men har aldri vært noe glad i "å ta på meg selv" Hender jeg gjør det når sambo og jeg har sex, men sjeldent...
Amalie_85 Skrevet 16. oktober 2006 #17 Skrevet 16. oktober 2006 Når det er dager mellom jeg ser sambo visst noen av oss er borte så kan jeg onanere. Men når det ikke er slik, er jeg sikker på at jeg kunne ha gått ett år uten å onanert. For da får jeg sex akkurat nå jeg vil ha det. Er best sånn
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #18 Skrevet 16. oktober 2006 Min sambo og jeg har hatt problemer i flere måneder og derfor ikke hatt sex. Jeg må runke for å få dekket mine lyster. Min sambo sier hun aldri onanerer. Jeg tror henne ikke for jeg vet hun er veldig sexhungrig. Finnes det jenter som aldri har onanert? Klarer kvinner seg flere måneder uten sex eller kan dette være et tegn på at de får sex av annen? Synes det er veldig rat at kvinner klarer å styre sine lyster i månedsvis mens mannen får senebetennelse i høyrehånda? ← ja, både kvinner og menn klarer seg uten sex med andre. Og tro meg, alle kvinner onanerer. Det gjør de enten de har sex med mannen eller er alene. Det er o de som sier at de ikke harbehov for det når de har mann, men det tviler jeg på. Spør en sexolog og han vil bekrefte det. Det er foretatt mye undersøkelser på dette området.
aimee Skrevet 16. oktober 2006 #19 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) ja, både kvinner og menn klarer seg uten sex med andre. Og tro meg, alle kvinner onanerer. ← Tro meg, det stemmer ikke! Endret 16. oktober 2006 av aimee
Yme Skrevet 16. oktober 2006 #20 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har sexlyst som gå på overtid, men synes ikke det er så interessant å drive med seg selv. ← Det er bare fordi du ikke finner... ehm... ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå