Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Kan noen anbefale en god farget dagkrem som fås i lyse farger?
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 dermalogica sheer moisture. Jeg har prøvd den uten farge, og er fornøyd med den. Men har akkurat bestilt den med litt farge i. Den har ihvertfall gode anmeldelser på makeupalley.com
Ling Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Den fra Dermalogica som er nevnt over er kjempefin, synes jeg! Shiseido og Dr. H. har også gode, fargede dagkremer.
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Estèe Lauder sin Tinted day cream. Finnes i to nyanser.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Estèe Lauder sin Tinted day cream. Finnes i to nyanser. ← daywear plus. grønn konsistens som gjør huden gyllen, den er superbra.
Holly Hobbie Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg blander Cosmicas fargede dagkrem med fuktighestkrem, og det funker fint! Den faaes paa apoteket.
*Dolly* Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 daywear plus. grønn konsistens som gjør huden gyllen, den er superbra. ← WHAAT? Den vil jeg sjekke ut. Jeg eelsker Dior Bronze Tinted Moisturizer! Har prøvd Lancôme Aqua Fusion Teinté som ikke passer så godt til huden min for å si det sånn ... Min tørre hud ble litt flaky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå