Gjest Insperret Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Inspirtert av en annen side. Hvor går besøkstiden? Klokke 10? Klokke 12? på nettene. Ellers går det hva det vill? At der er deg som velger det shølv om? Det er hælg, men jeg er trøtt nå. Naboen min gikk hjem nå jo. Hun sa når hun kom gjennom døra isstad, Jeg vil bare ha kaffe, men det tar så lang tid å få hun hjem. Det er virkelig inspirtert av hun som har besøk av nabo og låner mat. Hva gjør du da, dame? Jeg klarer ikke å si til hun naboen min det at det er nå det skjer at besøkstiden er over. Ellers hva dere gjør hvis dere er på min fot? Jeg liker ikke nabokrangel med hun naboen min heller da. Klokka er nå to på natten. Det er sent nå. Jeg håper hun forstår. Hun er veldig snill da. Skal jeg si det til hun? Det dreier seg å være snill når hun er snill. Respekt. Jeg vil bare lufte meg.
monikabrx Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg sier enkelt og greit, att nå må du gå hjem, for nå skall jeg sove..
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har aldri bedt folk gå hjem fordi jeg er trøtt og sliten. En gang var jeg så trøtt at jeg holdt øyelokka oppe ved hjelp av fingrene, men besøket gikk ikke hjem likevel.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Inspirtert av en annen side. Hvor går besøkstiden? Klokke 10? Klokke 12? på nettene. Ellers går det hva det vill? At der er deg som velger det shølv om? Det er hælg, men jeg er trøtt nå. Naboen min gikk hjem nå jo. Hun sa når hun kom gjennom døra isstad, Jeg vil bare ha kaffe, men det tar så lang tid å få hun hjem. Det er virkelig inspirtert av hun som har besøk av nabo og låner mat. Hva gjør du da, dame? Jeg klarer ikke å si til hun naboen min det at det er nå det skjer at besøkstiden er over. Ellers hva dere gjør hvis dere er på min fot? Jeg liker ikke nabokrangel med hun naboen min heller da. Klokka er nå to på natten. Det er sent nå. Jeg håper hun forstår. Hun er veldig snill da. Skal jeg si det til hun? Det dreier seg å være snill når hun er snill. Respekt. Jeg vil bare lufte meg. ← Du må være litt mer nøye med forskjellen på hun og henne. Ellers blir det så komisk å lese at det hindrer deg i å få seriøse svar.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Det kommer vel litt an på situasjonen... Jeg går ikke bort til noen etter klokken 21, om jeg ikke er bedt om å komme til et senere tidspunkt. Jeg prøver å komme meg hjem til klokken 23 til vanlig, om det ikke er en spesiell grunn til at jeg skal være lenger, eller om de jeg besøker ber meg om å sitte litt til. Når noen kommer på besøk til meg, så sier jeg at jeg må legge meg nå, men sier også "Dette var hyggelig. Kom tilbake en annen kveld, så kan vi fortsette når jeg er mer våken" dersom de sitter lenger enn jeg ønsker.
Labomba_83 Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Kan du ikke bare si: Jeg må nesten gå å legge meg nå, er så sinnsykt trøtt. Du kan jo komme innom en annen dag:)
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Kanskje lurt å huske på at folk rundt deg stort sett er snille og greie. De fleste liker ikke å være til bry, og setter større pris på å høre "vet du, jeg er så trøtt, jeg tror nesten vi må ta kvelden nå" enn å være til sjenanse uten at de vet om det. Det er hundre pene måter å "kaste ut" en gjest på. Lykke til med å sette bedre grenser for deg selv
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Kanskje lurt å huske på at folk rundt deg stort sett er snille og greie. De fleste liker ikke å være til bry, og setter større pris på å høre "vet du, jeg er så trøtt, jeg tror nesten vi må ta kvelden nå" enn å være til sjenanse uten at de vet om det. Det er hundre pene måter å "kaste ut" en gjest på. Lykke til med å sette bedre grenser for deg selv ← Helt enig! Jeg har slitt med sosial angst, og har derfor ikke hatt så mye kontakt med andre folk. Når jeg er på besøk hos folk er jeg alltid dritnervøs for at jeg skal være til bry, at de sitter og BER inni seg om at jeg skal gå snart. Synes det er veldig greit med folk som sier "nei, skal vi ta kvelden nå?" når de vil jeg skal gå. Mye bedre det enn at jeg sitter og kaldsvetter av angst for å være der lenger enn de ønsker.
Labomba_83 Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg HATER at folk skal gå rundt grøten hele tiden. Jeg er ikke særlig flink til å ta hint, så hvis de vil at jeg skal gå, så må de nesten si det... Liker at folk er ærlige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå