Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har ei dobbeltseng som jeg sover mutters alene i, bortsett fra at den er samfunnshuset i leiligheta i enkelte våkne perioder. Men jeg selv klarer på en eller annen måte å få overmadrassen, som er ganske tykk, til å gli av. Jeg skjønner ikke hvorfor, fordi jeg sover i midten av senga. Hodetkanten på senga og den ene siden står inntil veggen. For noen dager siden gled pålegget så langt ned på golvet at det var bare halve igjen i senga og resten var rene utforbakken utover golvet. Skjønner ikke hva det er jeg gjør. Har vært inne på tanken å filme meg selv mens jeg sover for å se... Er det noen som har noen glupe ideer hvordan man får overmadrassen til å sitte fast?? Den glir ned av et par ganger i uka. (dette er ikke tull)
liv Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 det finnes sånne "anti-skli" matter til å ha under tepper og sånt, kanskje du kan prøve en sånn i mellom?
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Ja! Der sa du det! At jeg ikke har tenkt på det før. Enkelt og genialt. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå